skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

چرا بازی‌های موبایلی منبعی قابل توجه برای هکرها به حساب می‌آیند

برد و باخت

۴ آذر ۱۳۹۹

زمان مطالعه : ۶ دقیقه

شماره ۸۵

تاریخ به‌روزرسانی: ۵ آذر ۱۳۹۹

هکرها و بازی‌های موبایلی
بازی‌های ویدئویی نوع محبوبی از سرگرمی هستند و در سرتاسر جهان در بین میلیون‌ها کاربر توزیع می‌شوند. بنا بر گزارش سال 2020 اپ آنی (App Annie)، این بازی‌ها بخش مهمی از زمان صرف‌شده و تقریباً 75 درصد از زمان صرف‌شده در اپ‌استورها را تشکیل می‌دهند. یونیتی که از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ساخت بازی است در گفت‌وگویی با تک‌کرانچ اعلام کرده که کاربران در سرتاسر جهان دو میلیارد بازی دانلود می‌کنند که با این پلتفرم ساخته شده‌اند، بر همین اساس همه برنامه‌های موبایلی و بازی‌های فاقد بستر امنیتی در معرض خطر قرار دارند. در این مطلب سه روشی را برمی‌شمریم که از طریق آنها هکرها قادرند به اهداف‌شان برسند و از کاربران سوءاستفاده کنند. بازی‌سازی موبایل کسب‌وکاری بزرگ است بازیکنان مقادیر زیادی پول را در خریدهای آنلاین صرف می‌کنند و برندها در حال پرداخت پول تبلیغات درون‌برنامه‌ای هستند. در اصل تخمین زده می‌شود که صنعت بازی موبایلی درآمدی 100 میلیارد دلاری در سال جاری خواهد داشت. در همین حال Business of Apps تخمین زده است که کاربران به‌ طور میانگین در سال 2018 معادل 79 دلار برای خریدهای درون‌برنامه‌ای هزینه می‌کنند و 44 دلار از این مبلغ برای بازی‌ها صرف می‌شود. با ورود این حجم گسترده پول به بازی‌های موبایلی، هدفی مطلوب برای هکرها پیش می‌آید تا روی این موضوع سرمایه‌گذاری کنند. هکرها می‌توانند: خریدهای درون‌برنامه‌‌ای را دور بزنند. برنامه‌ها را از وضعیت قفل دربیاورند و با دیگران به اشتراک بگذارند. درآمد تبلیغات را با جایگزینی تبلیغ یا کپی‌برداری از برنامه به سمت خود بکشانند. اکثر بازی‌های موبایلی- بنا بر گزارش اپ انی 80 درصد آنها- بر خریدهای درون‌برنامه‌‌ای برای پول درآوردن متکی هستند. مداخله هکرها در جریان درآمد بازی‌ها فارغ از راهبردی که استفاده می‌کنند تاثیرات پررنگی دارد. در واقع بر اساس گزارش ونچر بیت یکی از شرکت‌های تولید بازی متوجه شده که هکرها 40 درصد از درآمد درون‌برنامه‌ای بازی‌ها و...

شما وارد سایت نشده‌اید. برای خواندن ادامه مطلب و ۵ مطلب دیگر از ماهنامه پیوست به صورت رایگان باید عضو سایت شوید.

وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

این مطلب در شماره ۸۵ پیوست منتشر شده است.

ماهنامه ۸۵ پیوست
دانلود نسخه PDF
http://pvst.ir/91t

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو