مدیرعامل تماشاخونه: ساترا یا وزارت ارشاد برای ما فرقی ندارد
۳ تیر ۱۴۰۲
زمان مطالعه : ۱۱ دقیقه
شماره ۱۱۳
تاریخ بهروزرسانی: ۴ تیر ۱۴۰۲
جا باز کردن در بازار VODها احتمالاً کار سادهای نیست. آن هم پس از موفقیتهایی که چند بازیگر مهم کسب کردهاند. با وجود این «تماشاخونه» خیلی پرسروصدا وارد بازار شده و میخواهد سهم قابل توجهی برای خود دستوپا کند. امیرحسین حیدری، مدیرعامل تماشاخونه، میگوید تمرکز این پلتفرم بر سریالهای کوتاه (Mini-Series) خواهد بود؛ اما در کنار آن قرار است اتفاقات دیگری در رایمون مدیا رقم بخورد که همه آن مربوط به پرونده این شماره پیوست نیست و باید در موقعیت دیگری درباره آن سخن گفت. تماشاخونه این روزها با چند اثر از پیش تولیدشده وارد بازار شده و اینطور که به نظر میرسد، آمده است تا بماند. تماشاخونه از چند سال قبل فعالیت خود را آغاز کرده بود، اما بهتازگی حضور پررنگتری در بازار پیدا کرده و وارد بازار عرضه محصولات اختصاصی شده است. این روند به چه صورت بوده است؟ همیشه این تفکر را داشتیم که وقتی وارد بازار شویم که «پروداکشن کمپانی» داشته باشیم. نمیخواستیم تیمی باشیم که در زمین این و آن بازی میکنیم و ورزشگاه نداشته باشیم. زمانی که آسیاتک «رایمون مدیا» را راهاندازی کرد و مالکیت آن را گرفت به این فکر افتادیم که تماشاخونه را به صورت جدی وارد مارکت کنیم با این ذهنیت که رایمون مدیا تبدیل به «خانه تولید» تماشاخونه شده و تولیدات ما داخلی شود و تماشاخونه در حکم یکی از سرویسهای رایمون فعالیت کند؛ به عنوان پلتفرم ویترینِ این مرکز تولید باشیم. مدلی که برای تماشاخونه تعریف کردیم مدل منحصربهفردی است و ما در واقع AVOD هستیم. رایمون به غیر از تماشاخونه چه خدماتی دارد؟ ما در رایمون قرار است یکسری کارهای خدماتی انجام بدهیم و تولیدات تماشاخونه ساخته و عرضه شود تا بتوانیم آنها را در همین فضا به سرانجام برسانیم. رایمون چند استودیو دارد. یک استودیو ویژه «موشن کپچر» است که کارهای جلوههای بصری (Visual Effects)...
شما وارد سایت نشدهاید. برای خواندن ادامه مطلب و ۵ مطلب دیگر از ماهنامه پیوست به صورت رایگان باید عضو سایت شوید.
وارد شویدعضو نیستید؟ عضو شوید