تجارت الکترونیکی پشت دیوار محدودیت؛ درسهایی برای حکمرانی اینترنت در ایران
گزارش سالانه ۲۰۲۵ برنامه تجارت الکترونیکی و اقتصاد دیجیتال سازمان ملل یک پیام روشن دارد…
۲۶ خرداد ۱۴۰۵
۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
زمان مطالعه : ۱ دقیقه

مهدی عبادی، مدیرعامل وندار، از بازگشایی درگاه پرداخت وندار پس از ۱۸ روز خبر داد.
به گزارش پیوست، شاپرک ۲۱ فروردین ماه با ثبت تخلف درجه یک درگاههای پرداخت وندار را مسدود کرد. پس از آن با تغییر مدل کسب و کاری از سوی وندار شاپرک سامانه جامع پذیرندگی را برای این پرداختیار باز کرد و این پرداختیار توانست از ۳۱ فروردین ماه پذیرنده جدید در سامانه شاپرک تعریف کند و حال پس از تقریبا یک هفته ترمینالهای این پرداختیار نیز باز شدند.
عبادی اعلام کرد تغییرات مدنظر شاپرک تقریبا از هفته گذشته در وندار اعمال شده بود اما بازگشایی ترمینالها از سوی شاپرک یک هفته طول کشید.
حالا و با گذشت ۱۸ روز از مسدود شدن ترمینال وندار، با اجرایی شدن تغییرات مدنظر بانک مرکزی این پرداختیاری میتواند به کار خود ادامه دهد.