مشکل فنی بانکی موجب تاخیر در تسویه پرداختیارها شد
براساس اطلاعیه پرداختیارهای زرینپال، وندار و جیبیت، تسویه پرداختیاری امروز، یکم آذر ۱۴۰۳، با تاخیر…
۱ آذر ۱۴۰۳
۱۴ بهمن ۱۳۹۷
زمان مطالعه : ۳ دقیقه
تاریخ بهروزرسانی: ۳۰ آذر ۱۳۹۸
کافه بازار پس از پایان برگزاری رویداد کژوال کمپ اعلام میکند که موفقیتهای این رویداد فراتر از انتظار بوده تا جایی که احتمال برگزاری دورههای بعدی این رویداد هم وجود دارد.
شروین راد، مدیر تولید بازی کافه بازار با اشاره به اینکه منتظر گذشت زمان بیشتر از برگزاری این رویداد و مشخصتر شدن نتایج آن هستند تا در مورد ادامه دار بودن این رویداد تصمیمگیری کنند به پیوست میگوید: «کژوال کمپ یک رویداد ۳ ماه بود که با همکاری کافه بازار و آواگیمز برگزار شد. این رویداد هم با هدف ارتقا سطح بازیهای موبایل ایرانی برگزار شد. در نهایت بعد از پایان رویداد سه ماه هم ۲۱ بازی تولید شدند که از کیفیتهای قابل قبولی برخوردار هستند.» او در ادامه میافزاید: «به همین دلیل ما منتظر این هستیم که نتیجه تاثیر برگزاری این رویداد بر بخش بازیسازی دقیقتر مشخصتر شود تا در مورد برگزاری مجدد آن تصمیمگیری کنیم زیرا بازیها ساخته شدند و تا اینجا هم نتایج خوبی گرفتهاند؛ اما توقع ما از آنها بیشتر است.»
راد با اعلام اینکه نتیجه برگزاری این رویداد تا به اینجا هم برای کافه بازار رضایتبخش بوده ادامه داد: «ما از ۱۱ استان کشور شرکتکننده داشتیم و سه بازی برنده در فینال بازیهای باکیفیتی بودند. با تمام اینها باید یک بازه زمانی صبر کرد که آمار و ارقام و جزییات دقیق فعالیت بازیسازان در این رویداد مشخصتر شود.»
هفته گذشته رویداد سه ماه کژوال کمپ با معرفی تیمهای برگزیده به کار خود پایان داد. تیم بازی مهرهچین از استان گیلان، شکمو از استان قزوین و بازاران از استان یزد به ترتیب مقامهای اول تا سوم این رویداد را به دست آوردند.
مدیر تولید بازی کافهبازار با اعلام اینکه این سه بازی با اختلاف زیادی از بقیه بهتر بودند و این موضوع نشان میدهد که حق آنها بود که برنده نهایی شوند به پیوست میگوید: «۴۰ درصد کاربران بازی مهرهچین که در رویداد کژوال کمپ مقام اول را کسب کرد پس از یکبار بازی به این بازی بازگشتند، این رقم بیشتر از پیشبینی خود مسئولان برگزاری این رویداد بود.» او در توضیح بیشتر در مورد موفقیت بازیهای اصلی در این رویداد میافزاید: «هدفگذاری ما برای بازگشت کاربران به بازی اول پس از یک بار بازی بازگشت ۳۰ درصدی بود چرا که در آمارهای جهای هم این عدد را برای نرخ بازگشت کاربران به یک بازی در نظر میگیرند؛ اما در نهایت در واقعیت نتیجه بازگشت کاربران به این بازی بعد از انجام یکبار آن ۴۰ درصد گزارش شد.» به باو او اینکه یک بازی ایرانی با المانهای فرهنگ ایرانی بازگشت کاربر ۴۰ درصدی را در روز اول تجربه کند تجربه خوب و مثبتی برای بازیسازان و مجموعه کافه بازار بوده است.