skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

سوپرایز وزیر ارتباطات اعلام شد: انتقال بسته‌های پستی با پهپاد

تحریریه پیوست

۲۱ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

وزیر ارتباطات که از روز گذشته (۲۰آذر) با منتشر کردن توییتی خبر از اعلام یک سوپرایز ویژه را داده بود امروز عصر در صفحه اینستاگرام خود با منتشر کردن ویدیویی اعلام کرد که برای کاهش هزینه و آلودگی شهرها شرایط انتقال بسته‌های پستی با کمک پهپاد را فراهم شده است.

به گزارش پیوست، محمد جواد آذری جهرمی در این پست اینستاگرامی خود نوشته است که با این قابلیت دیگر در هیچ جای ایران نقطهای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. او نوشته است: «انتقال سریع دارو به بیمارستانها، جزیرهها، سورپرایز کردن یکدیگر واز جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود

او همچنین از تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی هم خبر داده است. آنطور که جهرمی اعلام کرده این سرویسها از جمله سرویسهای پروژه جدید شرکت ملی پست به نام «پست پلاس» است.

به گفته او به مناسبت آغاز به کار سرویس پست پلاس، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در روز  شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود.

پیش از این نیز همزمان با افتتاح سومین همایش شهر هوشمند، وزیر ارتباطات با اشاره به پیوستن  وزارت ارتباطات به قطار توسعه شهر هوشمند گفته بود که تا پایان سال و به کمک سرویس «پست پلاس» که توسط شرکتی ملی پست به اجرا گذشته شده، ۲۰۰ موتور برقی به ناوگان پستی اضافه خواهد شد.

همچنین او تاکید کرده بود که برای کاهش آلودگی هوا و سرعت بخشیدن به نقلوانتقالات پستی استفاده از خودرهای برقی را نیز در دستور کار شرکت ملی پست قرار داده است. البته جهرمی با اعلام محدودیتهایی در این زمینه گفته بود: «ما اعلام آمادگی کردهایم که میتوانیم ۱۰ خودر را در راستای برنامههای حمایت از شرکت دانشبینان تولیدکننده این خودروها خریداری کنیم، اما ظاهر ناجا محدودیتهای برای شمارهگذاری این خودروها دارداو ابراز امیدواری کرده بود که این محدودیتهرچه زودتر از سمت ناجا برطرف شود.

http://pvst.ir/6yl

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو