skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

هواوی با ۸ محصول جدید به بازار ایران بازگشت؛ هجوم همه جانبه چینی‌ها

تحریریه پیوست

۲۶ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

دفتر هواوی در ایران امشب (۲۶ آذر) از ۲ گوشی جدید، یک ساعت هوشمند، ۲ لپ‌تاپ و سه هدفون جدید رونمایی کرد تا پس از محدودیت‌های اخیر علیه این غول چینی از سوی ایالات متحده بازگشتی تمام قد داشته باشد.

به گزارش پیوست، طی این مراسم که در هتل پارسیان اوین برگزار شد بابک فیاض ، نایب رییس هواوی در ایران، با اشاره به آنکه هواوی بالاترین میزان سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه را در جهان دارد، سهم ۲۳ درصدی آن از بازار گوشی‌های بالای ۵۰۰ دلار  را یک آمار طبیعی برای برندی دانست که در تلاش برای تثبیت خود در این بازار دشوار است.

 هواوی به گفته این مدیرش در حال حاضر با مرتبط کردن نزدیک به یک سوم مردم جهان بالاتر از اپل و پایین‌تر از سامسونگ در این بازار ایستاده و مصمم است که سهم خود را با شتاب بسیاری افزایش دهد. برگ برنده در این میان نیز تکیه هواوی بر تحقیق و توسعه و خانواده محصولاتش است.

در ادامه امیرحسین قاسمی ، مدیر محصول هواوی در ایران، هم از گوشی هوشمند Y9S پرده برداشت که دارای یک صفحه ۶.۵۹ ، سنسور اثر انگشت ادغام شده با بدنه، دوربین سه‌گانه ۴۸ مگاپیکسلی و دوبین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.

همچنین در این مراسم از نسخه سبک‌تر این گوشی یعنی Y9Prime  و البته ساعت هوشمند GT2 با حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، هدفون‌های زیبای FreeBuds3 با تراشه Kirin A1، FreeBuds Lite که نسخه سبک همان سری پیشین و هدفون ورزشی FreeLance رونمایی شد. بخش مهمی از این مراسم هم به دو لپ‌تاپ MateBookXpro و مدل سبک‌تر MateBook 13 اختصاص داشت. XPro با داشتن نمایشگر ۱۳.۹ اینچی دارای نسبت ۹۱ درصد به بدنه و پنل LTPS است.

این لپ‌تاپ‌ها تا کنون عرضه محدودی در بازار ایران داشته‌اند و بازگشت آنها در صورت تحقق نمادی از جدیت هواوی برای بازگشت به بازار ایران علی رغم تحریم‌های آمریکاست.

http://pvst.ir/6z5

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو