skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

زرین‌پال برای ارائه درگاه پرداخت خود با نماد به تفاهم رسید

تحریریه پیوست

۷ خرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

اتصال درگاه پرداخت زرین پال به سامانه نماد اعتماد برقرار شد و از این پس متقاضیان دریافت نماد اعتماد الکترونیکی می‌توانند از طریق این سامانه علاوه بر دریافت نماد اعتماد درگاه پرداخت اینترنتی خود را نیز انتخاب کنند.
به گزارش پیوست پیش از این نیز اتصال درگاه پرداخت سداد به سامانه نماد برقرار شده بود. زرین پال اولین پرداختیاری است که امکان اتصال درگاه خود به سامانه نماد را فراهم کرده‌است. 

پس از برقراری اتصال کامل زرین پال به سامانه نماد، در حدود ۵۰ شرکت متقاضی نماد درخواست دریافت درگاه پرداخت زرین پال را در سامانه نماد ثبت کرده و در نهایت درگاه زرین پال را در سایت خود قرار داده‌است.

پیش از این مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرده بود ۵ شرکت ارائه‌دهنده خدمات پرداخت برای ارائه درگاه پرداخت خود از طریق سامانه نماد اعتماد (اینماد) با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرده‌اند و تنها شرکتی که موفق به اتصال کامل به سامانه نماد شده سداد است.
آذر ماه سال گذشته مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کردکسب و کارهای اینترنتی دارای نماد اعتماد می‌توانند از طریق سامانه نماد اعتماد الکترونیکی اقدام به دریافت درگاه پرداخت اینترنتی کنند و از همان زمان اتصال درگاه سداد به سامانه نماد فراهم شد.

طبق اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ۵۴۵ متقاضی دریافت نماد اعتماد پس از دریافت نماد اقدام به درگاه پرداخت اینترنتی سداد کرده‌اند. هم‌اکنون مقدمات اتصال شرکت تجارت الکترونیکی پارسیان نیز فراهم شده است و این شرکت با تغییراتی در سوئیچ خود می‌تواند از این بستر استفاده کند.

 طبق اعلام مرکز توسعه تجارت الکترونیکی تقریبا بیشتر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت برای برقراری این اتصال اعلام آمادگی کرده‌اند و هر کدام از این شرکت‌ها در مرحله متفاوتی از طی کردن مراحل اتصال هستند.

http://pvst.ir/5yh

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو