skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

بیش از یک و نیم میلیون کاربر از نر‌م‌افزار «دیدگاه» استفاده می‌کنند

تحریریه پیوست

۲۳ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۵ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

شرکت نرم‌افزاری چارگون در نشستی پیش از گردهمایی سالانه خود اعلام کرد که بیش از یک و نیم میلیون کاربر از محصول نرم‌افزاری این شرکت به نام «دیدگاه» استفاده می‌کنند.

به گزارش پیوست، مدیرعامل شرکت نرم‌افزاری چارگون، با اعلام این خبر توضیح داد: «امروز بیش از یک و نیم میلیون کاربر از نر‌م‌افزار دیدگاه استفاده می‌کنند. این تعداد کاربران نتیجه همکاری ما با بیش از ۱۵۰۰ مشتری است که عمدتا از شرکت‌ها، سازمان‌ها، وزارت‌خانه‌ها، دانشگاه‌ها، بانک‌ها و موسسات مالی هستند.» او با اشاره به چشم‌انداز‌های این شرکت گفت: «می‌خواهیم بیشترین نقش را برای افزایش بهره‌وری جامعه ایرانی داشته باشیم. جامعه‌ای که متشکل از مجموعه کسب‌وکار‌ها هستند.»

همچنین در این نشست شاهین طبری، رئیس هیات‌مدیره چارگون در مورد نرم‌افزار دیدگاه گفت: «با دیدگاه یکی از اولین شرکت‌هایی بودیم که راه‌کار اداری تحت وب را ارائه دادیم. همچنین یکی از اولین شرکت‌هایی بودیم که نرم‌افزار B2B سازمانی را روی پلتفورم موبایل پیاده‌سازی کردیم.» طبری با اشاره به این مساله که ایجاد نمایندگی فروش و ارائه خدمات در شهر‌های مختلف از سود زیادی برخوردار است افزود: «برای حفظ کیفیت ارائه سرویس چارگون به‌جای استفاده از نمایندگی فروش به‌صورت مجزا در تک تک شرکت‌های سراسر کشور حضور پیدا می‌کند و خدمات اولیه را توسط کارکنان خود ارائه می‌دهد. برای مثال، برای راه‌اندازی نرم‌افزارهای اولیه سازمان تامین اجتماعی که یکی از مشتریان چارگون است بیش از ۲۸ هزار ساعت در این سازمان حضور پیدا کردیم.»

مرکز مدیریت «دیدگاه» به فریم‌ورک «زاگرس» انتقال یافت

مدیران چارگون در این نشست اعلام کردند که محصول نهایی آن‌ها دیدگاه نام دارد و این مجموعه‌ گستره‌‌ای از ۴۴ ماژول است که در ۵ حوزه کاری طبقه‌بندی می‌شود.»

رحمانی، مدیرعامل چارگون، در توضیح این ۵ حوزه گفت: «اول حوزه اتوماسیون اداری است که مباحث اداری سازمان‌ها، پروژه‌ها و مدیریت اسناد را شامل می‌شود و تمام این‌ها در پلتفورم‌های وب و موبایل قابل استفاده است. حوزه دیگر مربوط به منابع انسانی است که گستره کاری‌اش از جذب شروع می‌شود و تا فرآیند بازنشستگی ادامه دارد. سوم حوزه مالی است که تجربه‌های موفق کاری ما سازمان‌های بزرگ دولتی، وزارت‌خانه‌ها و شرکت‌هایی که کار بازرگانی انجام می‌دهند را شامل می‌شود.»

او ادامه داد:‌ «معماری سیستم مالی چارگون به‌گونه‌ای است که هر دو طیف را به‌طور کامل پوشش می‌دهد و کمتر سیستم مالی در کشور وجود دارد که چنین ویژگی‌ را داشته باشد. در حوزه لجستیک نیز ما پشتیبانی مباحثی مانند انبارداری، مدیریت انبار‌ها و دارایی‌های سابق را پوشش می‌دهیم. در نهایت در مورد مهندسی فرآیند و BPMS افتخار می‌کنیم که BMPS چارگون که طراحی و توسعه‌اش در داخل کشور انجام شده صددرصد بومی است و هیچ‌گونه وابستگی به غیر وجود ندارد.» فرزاد رحمانی در مورد انتقال مرکز مدیریت «دیدگاه» به «زاگرس» گفت: «اولین حوزه‌ای که دستاورد‌هایش را در گردهمایی امسال معرفی می‌کنیم حوزه زیرساخت نرم‌افزار است. تمام ماژول‌های نرم‌افزاری دیدگاه بر یک زیرساخت بنا شده است و بسیار مهم است که تکنولوژی پیشرفته‌ و رابط کاربری جذابی داشته باشد. در یک سال گذشته صدها قابلیت به زیرساخت نرم‌افزاری ما اضافه شده و از امسال مرکز مدیریت دیدگاه روی فریم‌ورک «زاگرس» قرار گرفته است که در مراسم گردهمایی برای اولین بار رونمایی می‌شود.» رحمانی در ادامه در مورد سیستم اتوماسیون اداری چارگون و نرم‌افزارهای جدیدش گفت: «امسال دو نرم‌افزار جدید روی پلتفورم زاگرس ارائه می‌کنیم. نرم‌افزار تحت‌وب «مدیریت اسناد» و اپلیکیشن «مدیریت کارها» که به خانواده «دیدگاه همراه» اضافه می‌شود و روی هر دو پلتفورم اندروید و iOS قابل استفاده خواهد بود.»

هوشمند‌سازی اتوماسیون اداری راهکار جدید چارگون

رحمانی در مورد روند بهینه‌سازی اتوماسیون‌های اداری بر تمرکز این شرکت روی هوشمندسازی تاکید کرد و توضیح داد: «ما معتقدیم اتوماسیون اداری از این پس باید هوشمند باشد و تا جای امکان به‌جای کاربر کار کند. هوش مصنوعی و یادگیری ماشین ابزاری هستند که باید به اتوماسیون اداری اضافه شود تا با رصد رفتار کاربر کارهای روتین را به‌جای او انجام دهد. در همین راستا امسال مجموعه‌ای از قابلیت‌های جدید را به سیستم اتوماسیون اداری اضافه کرده‌ایم که در مراسم گردهمایی آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.» رحمانی در مورد مراسم گردهمایی چارگون که هفتم دی‌ماه در سالن اجتماعات برج میلاد برگزار می‌شود گفت: «محور مراسم امسال با تاکید بر انتقال تجربه برگزار می‌شود. ما اعتقاد داریم بعد از ۲۱ سال فعالیت مشتری چارگون علاوه بر محصول، تجربه ما را خریداری می‌کند. بنابراین مراسم امسال با شعار «در جمع بهترین‌ها» برگزار خواهد شد.»

در این نشست شاهین طبری در پاسخ به سوالی در مورد برنامه این شرکت برای حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی گفت: «اصل حضور ما در رسانه به دلیل فعالیتمان در فضای کسب‌وکار استارتاپی بوده است اما واقعیت این است که برخلاف تصور اکوسیستم استارتاپی به معنای واقعی کلمه در کشورمان وجود ندارد. برای مثال وقتی یک استارت‌آپ شکست می‌خورد باعث خوشحالی بخش دیگری از اکوسیستم می‌شود.» او ادامه داد: «نبود زیرساخت‌های کافی که بتواند از استارتاپ‌ها حمایت کند باعث شده چارگون هیچ‌گاه به‌صورت جدی سمت سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌ها نرود.» به باور طبری استارتاپ‌ها می‌توانند به گسترش چارگون کمک کنند چرا که چارگون نمی‌تواند نیازهای ۱.۵ میلیون کاربر را به‌تنهایی تامین کند.

http://pvst.ir/6yo

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو