skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

ICTهای بورس، سبزپوش شدند

۲۱ دی ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

سهام شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات حاضر در بازارهای بورس و فرابورس پس از یک هفته، دوباره با افزایش روبرو شد.

به گزارش پیوست، پس از آنکه در هفته گذشته نماد بورس اوراق بهادار به صورت مستمر با نزول شاخص روبرو بود، امروز (شنبه ۲۱ دی ماه) این نماد دوباره روند صعودی را آغاز کرد و شرکت‌های ICT حاضر در بازارهای بورس و فرابورس نیز مجددا روند افزایش ارزش سهام خود را از سر گرفتند. در این میان تنها شرکت‌های مخابرات ایران و همراه اول بودند که با روند نزولی بورس همراه نکرده و پس از یک روز دوباره صعودی شده بودند.

در هفته گذشته و پس از اعلام خبر حمله تروریستی به سردار سلیمانی در عراق، ارزش سهام تمامی شرکت‌های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در بورس و فرابورس کاهش یافت. این روند در روز جاری برعکس شده و تابلوی بورس مجددا به رنگ سبز درآمد. درصد افزایش ارزش سهام شرکت‌های ICT در بیشتر موارد، بیش از افزایش شاخص کلی بورس در روز شنبه بود. در حالی که شاخص بورس در این روز ۱.۷درصد رشد را نشان داد، شرکت‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات گاهی تا ۲ درصد نیز رشد داشته‌اند.

با این همه، هنوز شاخص صنایع در گروه‌های «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» و «اطلاعات و ارتباطات» همچنان، کمتر از شاخص کلی بورس است و تنها گروه رادیویی (شامل مخابرات ایران و همراه اول) بالاتر از شاخص بورس است.

شاخص بورس تا ۱۸ دی ماه

این مطالب را هم بخوانید:

نماد شرکت‌های ICT در بورس تهران ریخت

http://pvst.ir/79i

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو