مطالب بر اساس مترجم: مینا پاکدل
انتخابات ریاستجمهوری ایالات متحده آمریکا بیش از هر زمان دیگری، نبردی آنلاین بوده است. نقش شرکتهای رسانه اجتماعی در نظارت بر محتوا - بهویژه با توجه به ادعاهای مداخله خارجی در انتخابات ۲۰۱۶ - در بین جمهوریخواهان و دموکراتها مناقشهبرانگیز…
تنشهای سیاسی جدی و ترس از کووید-19 منجر به این شد که آمریکاییهای بیشماری امسال از طریق ایمیل یا پست، زودتر از روز انتخابات، رأی دهند. در حال حاضر فرایند شمارش این آرا- چه در ایالات متحده آمریکا که کار…
تیکتاک (TikTok) به مثابه منبع غیرمنتظرهای از اطلاعات نادرست درباره انتخابات ریاستجمهوری ایالات متحده آمریکا ظاهر شد: پستهای اشتباه یا گمراهکننده متعددی در این پلتفرم دستبهدست شدند، در حالی که شرکتهای فناوری سعی داشتند با انتشار اطلاعات نادرست ترامپ و…
حساب کاربری فیسبوکی با عنوان Will they suspend me در ژوئن پستی منتشر کرد که کلمهبهکلمه واکنش شنیع ترامپ به اعتراضها درباره برابری نژادی را رونویسی کرده بود: «هنگامی که غارت شروع میشود، تیراندازی آغاز میشود.» این پست یک هفته…
یادتان میآید که سالها پیش به همگیمان میگفتند موفقیت حول محور «تعادل» بین زندگی فردی و حرفهای میچرخد؟ واقعیت این است که در آن زمان این توصیه آنقدرها هم به درد نمیخورد، امروز هم همینطور است. مفهوم تعادل بین زندگی…
صنعت فناوری در دوره ریاستجمهوری باراک اوباما شرایط آسودهای داشت. رگولاتورها اتهامات بزرگی به شرکتها وارد نکردند؛ مدیران با تغییرات مختلفی از جانب دولت مواجه بودند و همچنین اقداماتی صورت گرفت تا قوانین حریم خصوصی کمرنگتر شوند و قدرت کمتری…
صنعت بازیهای جهانی بازاری پرشتاب و رو به تکامل است که پیشبینی میشود در پایان سال 2020 حدود 160 میلیارد دلار درآمد داشته باشد. تقریباً نیمی از این درآمد را بازیهای موبایلی تولید خواهند کرد که سریعترین میزان رشد را…
بحران ویروس کرونا با تعطیلیها و قرنطینه و روی آوردن مشتریان بیشتر به سرگرمیهای دیجیتالی و استفاده از این سرگرمیها به مدت طولانیتر نسبت به قبل، برای بازیسازان ثروتی بادآورده به همراه داشته است. شرکتهای بزرگ صنعت بازی مثل نینتندو،…
بر کسی پوشیده نیست که پاندمی زندگی ما را به طور وحشتناکی دستخوش تغییر کرده است. افزایش استثنایی پرداختهای مشتریان در استورها دگرگونی بیسابقهای در وضعیت این فروشگاههای مجازی به حساب میآید. در حالی که توسعهدهندگان بازی به شکل سنتی…
بازیهای موبایلی جلودار بازی بودهاند. همه ما همسایهها، دوستان و اعضای خانوادهای داریم که به بازیهایی مثل کندی کراش، Tsum Tsum یا دیگر بازیها اعتیاد دارند. این بازیها مخاطبان زیادی داشتهاند و نشانهای از جریان درآمد بالایی هستند که روانه…
امروزه اهمیت زیادی دارد که ناشران بازی بدانند چه کسانی سراغ بازیهایشان میروند؛ با فهم این مخاطبان میتوان مشارکت و همچنین درآمدزایی درون برنامهای را افزایش داد. چه کسانی در سال ۲۰۲۰ سراغ بازیهای موبایلی میروند؟ همه. موبایل دسترسی گسترده…
کولیبری گیمز (Kolibri Games) شرکت بازیهای موبایلی که مقرش در برلین است نسبت به پیش رشد بیشتری پیدا کرده است. این استارتآپ با دریافت جوایز مختلف و دستاوردهای بیشمار و جلب نظر مخاطبانش یکی از موفقترین استارتآپهای آلمان است که…
در هر صنعتی که مشغول کار باشید یک مساله بدیهی است: ما در عصر تحولی عظیم قرار داریم. رهبران در میانه این تغییرات- چه این تغییرات و تحولات اصلاح فرایندها برای بهروزرسانی توسعههای دیجیتالی را در بر بگیرد چه شامل…
در هر دقیقه چقدر داده تولید میشود؟ در سال ۲۰۲۰ جهان دستخوش دگرگونی شد و وضعیت داده هم که دیگر دنیا را به پیش میراند تغییر پیدا کرد. بحران کووید-19 جهان را در هم نوردید و تقریباً هر جنبهای از…
آیا فناوری میتواند باعث اضطراب و افسردگی شود؟ احتمالاً پاسخی برای این سوال در ذهن خود دارید، اما بیایید نگاهی به ابعاد مختلف بیندازیم؛ برای اینکه به این سوال پاسخ دهیم باید در درجه اول بدانیم اضطراب واقعاً چیست. انجمن…