skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

بنیانگذار تخفیفان، برترین کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی آسیا و اقیانوسیه شد

تحریریه پیوست

۵ آذر ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

بنیانگذار و مدیرعامل وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان پس از حضور در مرحله نهایی جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه به عنوان اولین ایرانی موفق به کسب مقام اول در این رویداد شد.

نازنین دانشور، بنیانگذار تخفیفان، در گفت‌و گو با پیوست با یادآوری اینکه این نخستین بار است که یک ایرانی موفق به راهیابی به مرحله فینال و کسب مقام اول در این رویداد می‌شود درباره جزئیات این رقابت‌ها اعلام کرد: «سی و دومین نشست سالانه کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) در استانبول برگزار شد که در بخش مسابقه کارآفرینان برتر جوان آسیا و اقیانوسیه، تخفیفان به همراه چهار گروه دیگر از کشورهایی آسیایی همچون روسیه و سریلانکا به عنوان فینالیست شرکت کرده بود.»

او درباره فرآیند انتخاب تخفیفان به عنوان نماینده ایران در این رویداد به پیوست گفت :« ما از برگزاری این رویداد اطلاعی نداشتیم و خودمان برای شرکت در آن اقدامی نکردیم. اتاق بازرگانی ایران، هر ساله از شرکت‌های متعددی در حوزه‌های مختلف دعوت می‌کند. پس از تکمیل فرآیند داوری آنها در ایران، تعدادی از کارآفرینان منتخب برای داوری در سطح منطقه معرفی و اعزام می‌شوند. امسال نیز از تخفیفان برای شرکت در مسابقات نهایی دعوت کردند که پس از ارزیابی شش داور جهانی، به عنوان مقام اول انتخاب شدیم. »

آن گونه که دانشور می‌گوید مبنای انتخاب کارآفرینان برتر نه حوزه کاری آنها بلکه بر پایه شاخص‌هایی همچون تاثیرگذاری بر جامعه، کیفیت مدیریت و توانایی دستیابی به شاخص‌های مالی کسب‌وکار بوده است.

دور نهایی رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا-اقیانوسیه همزمان با سی‌ودومین نشست این کنفدراسیون طی روزهای جمعه و شنبه دوم و سوم آذرماه در استانبول برگزار شد. کارآفرینان جوان از ۵ کشور آسیا و اقیانوسیه به مرحله فینال امسال جایزه کارآفرین جوان این منطقه راه پیدا کرده بودند.

http://pvst.ir/5l6

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو