skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

صدور رای شورای رقابت برای شکایت چلیوری از اسنپ فود به روزهای آینده موکول شد

تحریریه پیوست

۱۳ مهر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

جلسه شکایت چلیوری از اسنپ فود با موضوع ایجاد انحصار در بازار سفارش آنلاین غذا در شورای رقابت با حضور تمام اعضا و طرفین دعوی برگزار شد. 

به گزارش پیوست، همه اعضای شورای رقابت امروز در این جلسه حضور داشتند و گفته‌های هر دو طرف را شنیدند و قرار است در روزهای آینده نتیجه رای شورای رقابت در این باره اعلام شود.

علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان در گفت‌وگو با پیوست درباره آنچه در این جلسه به نمایندگی از چلیوری مطرح کردند گفت: «اسنپ فود با توجه به سرمایه زیادی که دارد به صورت کاملا سیستماتیک و هدفمند به قصد حذف رقبا و انحصارگری در بازار با رستوران‌های پرفروش‌تر و باکیفیت‌تر قرارداد می‌بندد.» 

او در ادامه اعلام کرد نمایندگان اسنپ فود در جلسه شورای رقابت این گفته را رد و اعلام کردند بسته‌های همکاری ویژه‌ای دارند که رستوران‌ها اجباری در پذیرش آن ندارند. 

مدیرعامل هلدینگ کسب‌وکار نوین ایرانیان پیش‌تر در مطلبی در سایت ویرگول از برگزاری جلسه امروز را خبر داده و آن را تصمیم حیاتی شورای رقابت برای آینده ایران خوانده بود. صادقیان در مطلب دیگری در ویرگول سیاست‌های اسنپ را انحصارگرایانه خوانده بود. 

اما همان زمان، رئیس هئیت مدیره اسنپ فود ادعاها در مورد انحصار این پلتفرم در بازار سفارش آنلاین غذا را تکذیب کرد ه بود. 

اولین بار آذرماه سال گذشته بود که مساله رقابت ناسالم و ایجاد انحصار از سوی اسنپ از طریق جذب سرمایه خارجی از سوی صادقیان مطرح شد. همچنین سعید لطفی، مدیرعامل اسنپ فود در رویداد فیروزه پلت با اعلام اینکه این پلتفرم ۹۵ درصد بازار خدمات سفارش غذای آنلاین را در اختیار دارد، به دست آوردن این سهم از طریق انحصار را رد کرده بود. 

پیش از این نیز قرار بود بیست و سوم شهریور ماه این جلسه برگزار شود که به درخواست اسنپ فود به تعویق افتاد. حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت شورای رقابت پس از شنیدن نظرات هر دو طرف چه رای‌ای صادر خواهد کرد. 

http://pvst.ir/682

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو