skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی: شرایط دریافت درگاه اینترنتی را سخت‌تر نکنید

تحریریه پیوست

۲۵ مرداد ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۱ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

پیشنهاد مطرح شده از سوی هیات مقررات زدایی برای تسهیل فرایند دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی تغییر چندانی در مسیر دریافت این درگاه‌ها ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای مجازی با بیان این مطلب در گفت‌وگو به پیوست گفت: در پیشنهاد مطرح شده از سوی هیات مقررات زدایی ۶ مرحله برای دریافت درگاه پرداخت الکترونیکی در نظر گرفته شده است که همین امر شاید به طولانی شدن روند دریافت درگاه منجر شود.

رضا الفت نسب با اشاره به اینکه این اتحادیه پیشنهاد خاصی را به هیات مقررات زدایی ارائه نکرده است افزود: تنها درخواست ما این است که دست کم شرایط دریافت درگاه برای کسب و کارهای اینترنتی سخت‌تر نشود.

او  در موردپیشنهاد حذف مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از پروسه اعطای درگاه پرداخت الکترونیکی،  گفت: «این پیشنهاد از سوی دبیرخانه هیات مقررات‌زدایی حاضر در جلسه رد شد چون سازمانی که از سوی حاکمیت برای فضای تجارت الکترونیکی تعیین شده، مرکز توسعه تجارت اکترونیکی است. در عوض مقرر شد بخش دولتی یعنی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با همراهی بخش خصوصی یعنی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و اتحادیه کسب و کارهای مجازی، چک‌لیست لازم برای دریافت درگاه پرداخت را تهیه کنند.»

 

.

 

http://pvst.ir/5d5

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو