skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

مدیرعامل تپ‌سی نشان امین الضرب را دریافت کرد

تحریریه پیوست

۲۴ دی ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

مدیرعامل تپ‌سی، نشان و لوح کارآفرینی امین‌الضرب را از سوی اتاق بازرگانی تهران دریافت کرد.

به گزارش پیوست، میلاد منشی‌پور در شرایطی موفق به دریافت نشان امین‌الضرب می‌شود که پیش از وی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و کسب و کارهای نوپا سعید و حمید محمدی، بنیان‌گذاران دیجی‌کالا و محمدجواد شکوری مقدم، بنیان‌گذار آپارات و فیلیمو و همچنین حسام آرمندهی، بنیان‌گذار اپلیکیشن کافه بازار و سایت دیوار نیز موفق به دریافت این نشان شده‌اند.
اتاق بازرگانی تهران از سال ۱۳۹۵ با برگزاری مراسم اعطای نشان امین‌الضرب،‌ سنگ بنای این نشان را گذاشت و می‌خواهد آن را به یک نوبل اقتصادی تبدیل کنند. نشان امین‌الضرب از پیشکسوتان و افراد تاثیرگذار بخش‌خصوصی تقدیر می‌کند و برخی از کارشناسان اعتقاد دارند حرکت در مسیر ماندگاری و ارتقای ارزش این تندیس نیازمند این است که اتاق بازرگانی دایره داوری‌ها و شاخص‌ها را روشن‌تر و شفاف‌تر کند.

طبق اعلام تپ‌سی  در چهارمین دوره اعطای نشان امین‌الضرب که دوشنبه (23 دی) برگزار شد، میلاد منشی‌پور مدیرعامل تپسی پس از دریافت نشان خطاب به حاضران گفت: «راه گریز از تنگناهای اقتصادی موجود کشور، گذر از اقتصاد تولید محور به اقتصاد اینترنت محور است که باعث کارآفرینی و اشتغال‌زایی سریع و گسترده می‌شود. همانطور که تاکسی‌های آنلاین در کمتر از ۵ سال، ۳۶۰۰ اشتغال مستقیم و ۲ میلیون اشتغال غیر مستقیم ایجاد کرده‌اند.» به گفته او با توجه به کمبود منابع، این اقتصاد اینترنت محور است که می‌تواند با منابع مالی بسیار کمتری نسبت به شرکت‌های تولیدی، کار خود را شروع و ارزش خلق کند.

منشی‌پور با اشاره به ضریب نفوذ بالای اینترنت و تلفن همراه هوشمند در ایران گفت: «ما فرصت‌ها و مزیت رقابتی مهمی در این حوزه داریم که می‌تواند زمینه رشد سریع‌تر این بخش را در اقتصاد فراهم کند. همچنین ما در کشور، منابع انسانی توانمندی برای توسعه اقصاد اینترنت محور داریم و آمارها نشان می‌دهد که ایران، رتبه اول سرانه فارغ التحصیلان در رشته‌های علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات را در دنیا دارد.»

 

http://pvst.ir/79t

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو