سوپرسل در برابر کینگ: مقایسه Clash of Clans با Candy Crush
من یک بازیکن تفریحی نیستم
۲۹ مرداد ۱۳۹۴
زمان مطالعه : ۵ دقیقه
شماره ۱۵
تاریخ بهروزرسانی: ۷ آبان ۱۳۹۸
بازی Clash of Clans از شرکت سوپرسل و Candy Crush از شرکت کینگ دو مورد از بهترین بازیهای موبایل در سراسر جهان هستند که صدها میلیون دلار درآمد به همراه داشتهاند. در ادامه پروفایل بازیکنان موبایلی این دو بازی آورده شده است که مستقیما از تحلیلگر داده موسسه نیوزو (Newzoo) گرفته شده و اطلاعات کلیدی درباره ساختار جمعیتشناختی و ترجیحات بازیکنان این دور بازی موفق را نشان میدهد. ما برای این تحلیل از اطلاعات هشت کشور از 17 کشوری استفاده کردهایم که در آنها تحقیق روی بیش از 200 موضوع انجام شده است. اطلاعات زیر از آمار مربوط به آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، هلند، بلژیک، لهستان و ترکیه گرفته شده است. در مجموع تعداد بازیکنان Candy Crush دو برابر Clash of Clans بود. این مساله بدون شک به دلیل در دسترس بودن بازیهای شرکت کینگ در فروشگاههای iOS و گوگلپلی است در حالی که Clash of Clans فقط برای بازیکنان iOS (البته تا زمان انجام این تحقیق) عرضه شده بود. در مقایسه با دیگر بازیهایی که در هر دو فروشگاه عرضه شدهاند، Candy Crush بخش عمده درآمد خود را از گوگلپلی به دست آورده است و این موضوع ارتباط مستقیم با جمعیت بازیکننده و ترجیحات آنها در زمینه برند گوشیهایشان دارد. مقایسه جمعیتشناختی بازیکنان Candy Crush و Clash of Clans بازیکنان Clash of Clans اساسا مرد (77 درصد) هستند در حالی که بازیکنان Candy Crush بیشتر زن (60 درصد) هستند. در بازیکنان Candy Crush مردان احتمال بیشتری (54 درصد) در هزینه کردن برای بازیهای موبایلی دارند. بیش از نیمی از بازیکنان Clash of Clans در گروه 21 تا 35 سال قرار میگیرند در حالی که تنها 23 درصد بازیکنان بیش از 35 سال دارند. بازی Candy Crush بازه بزرگتری از بازیکنان را دربر میگیرد و 42 درصد آنها بین 21 تا 35 سال و تقریبا 40 درصد آنها بیش از...
شما وارد سایت نشدهاید. برای خواندن ادامه مطلب و ۵ مطلب دیگر از ماهنامه پیوست به صورت رایگان باید عضو سایت شوید.
وارد شویدعضو نیستید؟ عضو شوید