skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

دیجی‌کالا تنها شد؛ سرنوشت بامیلو در هاله‌ای از ابهام

تحریریه پیوست

۱ اسفند ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

فروشگاه اینترنتی بامیلو خبر از تعدیل نیرو و تغییر زمینه کاری خود داده است.
به گزارش پیوست،
روابط عمومی این شرکت در اطلاعیهای دلیل این تصمیم را تغییرات در بازار ایران اعلام کرده است. این فروشگاه اینترنتی در این اطلاعیه تاکید کرده که تصمیم دارد روی بخشهای کلیدیتری از بازار خورده فروشی متمرکز شود؛ اما به صورت شفاف این حوزههای کاری جدید در بازار مصرفی را اعلام نکرده است.

به دنبال این تصمیم هم این فروشگاه مجبور به کوچک کردن و حذف برخی از قسمتهای کم تقاضاتر خود شده است. در این اطلاعیه با اشاره به این موضوع اعلام شده است:‌ «برای تداوم فعالیت پایدار در بازار ایران، ناچار به اتمام همکاری با تعدادی از نیروهای توانمند خود هستیم و از اول اسفندماه ۱۳۹۷ با تیم کوچکتری به فعالیت خود ادامه میدهدهمچنین براساس تصمیمات جدید تعداد زیادی از کارمندان در بامیلو، به دیگر شرکتهای وابسته منتقل خواهند شد و دیگر همکاران این فروشگاه نیز در فهرست مشاغل احتمالی آینده در اولویت قرار میگیرند.

روز گذشته نیز خبرهایی در خصوص قطع همکاری پشتون پورپزشک مدیرعامل بامیلو و چند نفر از مدیران ارشد آن منتشر شد؛ اما به صورت رسمی بامیلو این جدایی را تاکید نکرد. حالا اطلاعیه بامیلو در خصوص تغییر زمینه کاری و تعدیل نیرو میتواند تایید ضمنی این خبرها باشد.

با این حساب با توجه به تغییرات گستردهای که در بامیلو اتفاق افتاده به نظر میرسد این فروشگاه که خود را در اطلاعیهاش اولین بازار اینترنتی ایران معرفی کرده، قرار است بازار را به بزرگترین رقیب خود یعنی دیجی‌کالا واگذار کند تا این فروشگاه اینتنرتی بازار فروش اینترنتی را فتح کند.

http://pvst.ir/5ss

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو