مدیرعامل کانتمو: تعداد فریلنسرها در جنگ دو برابر شد اما در ۵۰ روز تنها ۳ پروژه ثبت شد
تنها در بازه ۴۰ روزه جنگ، تعداد فریلنسرها و کارفرمایان پلتفرم کانتِمو دو برابر شده…
۳۰ خرداد ۱۴۰۵
۲۹ خرداد ۱۴۰۲
زمان مطالعه : ۱ دقیقه

فیروزه ۱۵ میلیارد تومان روی سازیتو سرمایهگذاری کرد.
به گزارش پیوست، گروه مالی فیروزه ۱۵ میلیارد تومان روی شرکت فنآوران تجارت الکترونیک سانا با نام تجاری سازیتو سرمایهگذاری کرد.
خبر این سرمایهگذاری را رامین ربیعی، مدیرعامل گروه سرمایهگذاری فیروزه در صفحه توییتر خود اعلام کرد. این سرمایهگذاری از طریق دو بازوی سرمایهگذاری خطرپذیر گروه فیروزه یعنی صندوق فرابورسی جسورانه فیروزه و شرکت نواندیشان دنیای اقتصاد صورت گرفته است.
سازیتو فروشگاهسازی است که طبق اعلام خودش در حوزه کسبوکارهای کوچک و متوسط فعالیت میکند.
فیروزه تا کنون در هلدینگ سرآوا و چندین استارتآپ از جمله الوپیک، داستان من، شیپور، پونیشا و استارتآپ استودیو کنترلتک سرمایهگذاری کرده است.