skip to Main Content
دیجی‌ پی
کانال بله پیوست
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

مدیرعامل میلی تغییر کرد؛ سعید علی‌عسگری مدیرعامل شد

۷ تیر ۱۴۰۵

زمان مطالعه : ۱ دقیقه

سعید علی عسگری پس از رفتن مصطفی اکرمی به هیات مدیره میلی به عنوان مدیرعامل میلی‌ انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی میلی، سعید علی‌عسگری از شهریور سال ۱۴۰۴ به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل در میلی فعالیت می‌کرد و از این پس مسئولیت هدایت و راهبری اجرایی این مجموعه را بر عهده خواهد داشت. همچنین مصطفی اکرمی پس از دوره مسئولیت خود، به عنوان عضو هیات مدیره به همکاری خود با میلی ادامه می‌دهد.

فعالیت‌ها، خدمات و برنامه‌های توسعه‌ای میلی با حفظ پیوستگی و ثبات ادامه دارد و این مجموعه با تمرکز بر نوآوری، توسعه خدمات و ارتقای تجربه کاربران، مسیر رشد خود را دنبال می‌کند.

این جابه‌جایی مدیریتی در ادامه روند برنامه‌ریزی‌های سازمانی میلی و با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌های مدیریتی مجموعه در مسیر توسعه فعالیت‌ها و تحقق برنامه‌های پیش‌رو انجام شده است.

https://pvst.ir/obq

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو