محمدمحسن صدر، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان فناوری اطلاعات در حساب کاربری خود…
۴ تیر ۱۴۰۵
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵
زمان مطالعه : ۲ دقیقه

این مجمع که در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۵ و با حضور دبیر کمیسیون اصلی نظارت بر تشکلهای تخصصی صنعتی و معدنی وزارت صمت برگزار شد، نقطه آغاز فعالیت رسمی این انجمن در حوزه فناوریهای هوشمند محسوب میشود. در این جلسه، جاوید قهرمانی (ارتباط حامی الوند)، محسن احمری (آتیلا همراه آیهان) و رضا قربانی (ایرانیان قائم همراه) با رای اعضا به عنوان اعضای اصلی هیاتمدیره و عرفان طاهرخانی و محسن فرجی به عنوان اعضای علیالبدل انتخاب شدند. همچنین حسین کریمینیا و سید دانیال حسینی نیز به ترتیب مسئولیت بازرس اصلی و علیالبدل را بر عهده گرفتند. همچنین مهدی بهوندی به عنوان دبیر انجمن ملی تولیدکنندگان کالاهای هوشمند و اینترنت اشیا منصوب شد. نتایج این انتخابات به شجاعی، معاون برنامهریزی، نوآوری و هوشمندسازی وزارت صمت ابلاغ شده است تا مراحل قانونی استقرار این تشکل جدید تکمیل شود.