چگونه میتوان با هوش مصنوعی مولد سازمانها را متحول کرد
تحولات جدید در دنیای کسبوکار با ورود هوش مصنوعی مولد (Gen AI) در حال شکلگیری…
۱۹ مهر ۱۴۰۳
۱۳ مرداد ۱۴۰۰
زمان مطالعه : ۲ دقیقه
مرکز نوآوری تولید انیمیشن و بازی در مرکز نوآوری محتوا دانشگاه علامه طباطبایی راهاندازی میشود.
به گزارش روابط عمومی خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک، در این مرکز نوآوری که در فضایی به مساحت ۸۰۰متر مربع در دانشکده ادبیات و زبانهای خارجی دانشگاه علامه طباطبایی راهاندازی شده است، استارتآپهای حوزه پویانمایی و بازیسازی مستقر خواهند شد.
حمیدرضا بحرینی، مدیرعامل خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک با بیان اینکه در این مرکز نوآوری یک زیستبوم تخصصی در حوزه انیمیشن و گیم راهاندازی میشود، گفت: «این زیستبوم در قالب یک شبکه فراگیر با رویکرد توسعه محتوای دیجیتال است که به انتخاب افراد، تیمها و استعدادها، آموزش و توانمندسازی آنها با بهرهگیری از ظرفیتهای دانشگاه علامه طباطبایی خواهد پرداخت.»
او با اشاره به اینکه در این مرکز ایجاد کسب و کارهای نوآور و خلاق در حوزه محتوای دیجیتال، توسعه بازار کسب و کار در داخل کشور و همچنین صادرات محتوا به عنوان سه هدف عملیاتی تعریف شده، گفت: «تلاش ما در خانه خلاق و نوآوری محتوای دیجیتال نیتک این است تا با راهاندازی بخشهای تخصصی در نهایت یک اکوسیستم کارآفرین و نوآور تولید محتوایی ایجاد کنیم.»
بحرینی ادامه داد: «در این مرکز قرار است دفاتر کار اشتراکی، استودیو دوبله و آزمایشگاه تولید محتوا و اتاق جلسات راهاندازی شود. تلاش میکنیم تا با بهرهگیری از استعدادها و ظرفیتهای دانشگاه علامه طباطبایی به عنوان بزرگترین مرکز علمی تخصصی علوم انسانی در کشور، در حوزههای فیلمنامهنویسی، دوبله و ترجمه، انیماتوری بتوانیم آثار جدید و اثرگذار در حوزههای ملی و بینالمللی خلق کنیم.»