skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

جهش سود سه ماهه اول سونی با افزایش تقاضا برای دستگاه‌ها و محتوای این شرکت

افزایش تقاضای دوران کرونا سود ۳ ماهه سونی را افزایش داد

۱۶ مرداد ۱۴۰۰

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

با افزایش تقاضا برای کنسول‌های پلی‌استیشن 5، تلویزیون‌ها، دوربین‌ها، موسیقی و فیلم‌های شرکت سونی، سود سه ماهه اول این شرکت افزایش یافت. سود فعالیت‌های این شرکت در سه ماهه اول منتهی به 30 ژوئن از 221 میلیارد ین در سال گذشته به 280.1 میلیارد ین (2.57 میلیارد دلار) رسید و این شرکت نسبت به پیش بینی۱۰ تحلیلگر فعالیت‌های این شرکت که سودی در حدود 207.96 میلیارد ین برای این شرکت پیش‌بینی کرده بودند عملکرد بهتری داشت.

به گزارش پیوست به نقل از رویترز، این موضوع باعث شد تا پیش بینی سود سالیانه این شرکت برای سال منتهی به مارس 2022 از 930 میلیارد ین به 980 میلیارد ین افزایش پیدا کند.

در خانه ماندن مردم و تقاضای بالا برای بازی‌های کنسول پلی‌استیشین 5 یکی از دلایل افزایش سود این شرکت محسوب می‌شود و البته کمبود نیمه رسانا که روی شرکت‌هایی مثل اپل تاثیر گذاشته به این معنا است که سونی امکان تولید متناسب با تقاضا را نخواهد داشت.

سونی در ماه می اعلام کرد که انتظار تولید 14.8 میلیون دستگاه PS5 را برای سال مالی منتهی به مارس 2022 دارد. این کنسول که در نوامبر 2020 وارد بازارهای اصلی شد با قیمتی در حدود 500 دلار خیلی سریع به طور کامل به فروش رفت.

سونی کنسول بازی را راهی برای ارتباط با مشتریان سنتی خود می‌داند و با رشد کسب و کار محتوا و تشویق به بازی‌های آنلاین و خرید اشتراک برای خدمات، مجراهای درآمدی این شرکت بیشتر شده است.

سونی با اولویت قرار دادن دستگاه‌های الکرونیکی در واقع کسب و کار محتوای سرگرمی و توزیع خود را تقویت می‌کند. این شرکت در ماه دسامبر با خرید بخش انیمیشینی کرانکیرول (Crunchyroll) در شرکت AT&T موافقت کرد و این شرکت در حال حاضر 3 میلیون مشترک در جهان دارد.

سونی همچنین فیلم‌هایی را از طریق کمپانی والت دیزنی و شبکه نمایش نتفلیکس به مردم عرضه می‌کند.

این شرکت در ماه می اعلام کرد که بخش کسب و کار محتوای خود را توسعه می‌دهد و 2 هزار میلیارد ین را در سه سال آینده صرف سرمایه‌گذاری‌های استراتژیک می‌کند و مشترکان خدمات بازی و سرگرمی خود را افزایش می‌دهد.

منبع: Reuters

 

https://pvst.ir/any

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو