skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

توکن «پیمان» به صورت محدود عرضه می‌شود

تحریریه پیوست

۲۹ خرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

 توکن پیمان به عنوان اولین رمزارز ایرانی با پشتوانه طلا از اول تیرماه به صورت محدود عرضه خواهد شد. به گزارش پیوست، قرار بود این توکن به صورت عمومی از اول تیرماه برای کلیه متقاضیان این نوع رمز ارز ارائه شود.

ولی‌الله فاطمی، مدیرعامل ققنوس با تایید این خبر در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد: «در شرایط فعلی تصمیم‌گرفته شد تا در مرحله اول هر کدام از میزبان‌ها این توکن را فقط برای مشتریان خودشان ارائه دهند و پس از طی شدن یک دوره زمانی به صورت عمومی عرضه صورت گیرد.» براساس اظهارات او دارندگان پیمان می‌توانند این توکن را با یکدیگر مبادله کنند و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

در مراسم کلیدگذاری ققنوس و در سپیدنامه ققنوس اعلام شد عرضه اولیه پیمان به عنوان اولین محصول شبکه ققنوس اول تیرماه (سال ۱۳۹۸) صورت خواهد گرفت.

فاطمی با اشاره به اینکه ققنوس تا کنون تمامی مصوبات و قوانین کشور را رعایت کرده به پیوست گفت: «با شفاف شدن قوانین ساده‌تر می‌توان در این زمینه فعالیت کرد.»

اشاره مدیرعامل ققنوس به مصوبه کمیسیون اقتصادی دولت در مورد فناوری بلاک‌چین است. این مصوبه‌ که قرار بود هفته پیش به تصویب رسد اما رای لازم برای تصویب در هیات دولت را به دست نیاورد، علاوه بر اینکه تکلیف ماینینگ (اسختراج رمز ارز) در کشور را مشخص می‌کرد، حوزه فعالیت و اختیارات هر کدام از بخش‌های تصمیم‌ساز کشور در مورد فناوری بلاک‌چین را نیز می‌توانست شفاف‌سازی کند.

مدیرعامل ققنوس با اشاره به اینکه هم زمان با عرضه پیمان، کیف‌پول ققنوس نیز برای استفاده خریداران این رمزارز منتشر خواهد شد گفت: «البته هر کدام از میزبانان نیز باید کیف‌پول مخصوص خود را ارائه دهند، هم‌اکنون چند میزبان برای ارائه کیف‌پول خود اعلام آمادگی کرده‌اند.»

http://pvst.ir/5zx

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو