skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

زرین‌پال کارمزدهای خود را تغییر می‌دهد

تحریریه پیوست

۳۰ دی ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

زرین پال مدل کارمزدی خود را تغییر می‌دهد و طبق مدل جدید یک درصد تراکنش تا سقف ۳ هزار تومان را به عنوان کارمزد پذیرنده محاسبه خواهد کرد. در این مدل کارمزدهای دریافتی این شرکت کاهش خواهد یافت.

به گزارش پیوست، طی ۱۰ روز آینده مدل جدید ارائه سرویس به کاربران زرین پال به صورت عمومی رونمایی می‌شود. این مدل برای تمامی کاربران قابل مشاهده است و آنان می‌توانند نظرات خود را به زرین‌پال منتقل کنند. 

مدیرعامل زرین پال با اعلام این خبر در گفت‌وگو با پیوست گفت: «این مدل کارمزدی تا پایان سال به تدریج برای تمامی پذیرندگان زرین‌پال اجرایی خواهد شد.»

مصطفی امیری توضیح داد: «با اجرایی شدن مدل کامل پرداختیاری برای پذیرندگان، مدل تسویه حساب با پذیرندگان و همچنین میزان کارمزد پرداختی از سوی آنان تغییر خواهد کرد.»

او در توضیح این مطلب گفت: «در مدل گذشته هنگام تسویه حساب با پذیرندگان خود کارمزد را از آنها کسر می‌کردیم حال زمانی که تراکنش انجام می‌شود کارمزد کسر خواهد شد و  حداکثر این کارمزد یک درصد تا سقف ۳ هزار تومان خواهد بود.»

او با اشاره به اینکه با اجرایی شدن این مدل احتمال کاهش درآمدهای زرین پال وجود دارد ادامه داد: «ما تلاش می‌کنیم با جایگزین کردن مشتریان جدیدتر و گسترده‌تر کردن بازار تجارت‌الکترونیکی جلوی کاهش درآمدهای خود را بگیریم.»

امیری گفت: «مکانیسم جدید پرداختیاری را در الکامپ گذشته رونمایی کردیم در آن زمان تعدادی از پذیرندگانمان روی این مدل منتقل شدند و پس از دریافت بازخوردهایی از آنان و رفع مشکلاتی حال در نظر داریم این مدل را برای کلیه پذیرندگان خود اجرا کنیم.»

امیری همچنین پیش‌بینی کرد که تا پایان امسال تمامی پذیرندگان این شرکت به مدل و مکانیسم جدید پرداختیاری منتقل خواهند شد.

امیری گفت: «با توجه به تغییراتی که در مدل ارائه سرویس از طریق مکانیسم جدید پرداختیاری برای مشتریانمان ایجاد می‌شود سعی کردیم با تغییر مدل کارمزدی نیز بتوانیم آنان را به استفاده از این مسیر تشویق کنیم.»

او با اشاره به اینکه تا کنون تقریبا ۱۰۰ هزار کسب‌وکار از زرین پال سرویس می‌گیرند افزود:«ما در نظر داریم طی یک سال پیش‌رو بازار خود را گسترش دهیم و آن را دو برابر و حتی سه برابر کنیم.»

http://pvst.ir/7ab

24 نظر

  1. سلام از تیم زرین پال کمال تشکر را دارم با وجود اینکه ده ها درگاه دیگر حتی درگاه مستقیم یکی از بانک ها را استفاده کردم راحتی و کارایی زرین پال را نداشت

  2. تکلیف اونایی که هزینه کردن زرین کارت گرفتن و سه شنبه های طلایی چی میشه؟
    اینکار باعث افزایش درآمد زرین پال میشه، قبلا نیم و یک درصد و بدون کارمزد بود، الان همه یک درصد میشه.

    1. سلام دوست عزیز
      در کنار اتفاقات خوب دیگری که هفته آینده عمومی می‌شود ما سرویس‌های ویژه ای رو برای زرین‌کارت در نظر گرفتیم. اما در مورد افزایش درآمد زرین‌پال واقعاً اینطور نیست و همه این تغییرات به نفع مشتری تغییر داده شده است.

  3. واقعا اگه سقف بذارید خیلی خوب میشه بخاطر همین سقف نداشتن من مجبور شدم از یه شرکت دیگه استفاده کنم ،حساب کردم تو یه ماه حدود ۶الی ۱۰ میلیون فقط کارمزدم میشد که واقعا ظلم بود ، امیدوارم سریعتر راه اندازی کنید

  4. سلام من دقیقا متوجه نشدم، یعنی هر تراکنش که از سمت کاربرانِ ما که پذیرنده ایم انجام میشه همون لحظه درصد مورد نظر کم میشه؟ اینجوری که بدتر میشه برای ما، چون قبلا فقط موقع تصفیه حساب درصد کم میشد اما الان اون پول رو بخوایم شارژ بخریم یا به کسی منتقل کنیم درصد مورد نظر کم شده و پولمون کم خواهد بود.
    نمیدونم شاید هم بنده اشتباه متوجه شدم.

    1. سلام پژمان عزیز.
      بله در هنگام ورود به کیف پولتون کارمزد کم میشه ولی تا سقف ۳ هزار تومن. ینی نهایت کارمزی که کم میشه ۳ هزار تومن خواهد بود.

    1. سلام دوست گرامی.
      تأثیری که برای زرین‌پال داشته درواقع در جهت حمایت از پذیرندگانمون هست. در حالت قبل سقفی برای برداشت کارمزد یک درصد وجود نداشت، در حالی که در حالت جدید نهایت کارمزدی که از پذیرندگامون کم میشه ۳ هزار تومن برای هر تراکنش هست.

  5. زرین پال همیشه قوی و به روز و عالی بود امیدوارم با تغییراتی که قرار انجام بشه مثل همیشه باعت پیشرفتش بشه نه چیز دیگه ایی!

  6. این مدل جدید برای پذیرندگانی که هر تراکنششون بالاتر از ۳۰۰ هزارتومن هست مناسبه و کاملا به صرفه هست ولی برای پذیرندگانی که تراکنش‌هاشون کمتر از ۳۰۰ هزارتومن هست کاملا ضرره چون با این وجود در هر تراکنش باید یک درصد بدن. امیدوارم برای این مورد فکری کرده باشید مثلا همون مدل قبل باشه ولی سقف داشته باشه در غیراینصورت باید منتظر از دست دادن خرده فروشانی باشید که از این سرویس استفاده می‌کنند.

    1. دقیقا همینطوره
      من خودم تراکنشام همیشه ۳۰۰ به بالاس که برا۳۰۰ تومن با نیم درصد کارمز میشد ۱۵۰۰،الان دیگه میشه۳۰۰۰ تومن
      میشه گفت برا کسایی که تراکنش بالای ۶۰۰ تومن دارن خوبه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو