skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

اولین انتخابات تمام الکترونیکی تهران برگزار شد

تحریریه پیوست

۴ مرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۱ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

اولین انتخابات تمام الکترونیکی تهران برگزار شد.
به گزارش پیوست انتخابات شورایاری‌ها اولین انتخابات تمام الکترونیکی کشور به‌شمار می‌آید که در تهران برگزار شده‌است. در صورت موفقیت این انتخابات می‌توان امیدوار بود انتخابات دیگر نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار شود.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران اعلام کرد انتخابات الکترونیکی شورایاری‌های تهران در ۳۵۲ محله در حال برگزاری است.

 محمد فرجود مدیرعامل فاوای شهرداری تهران در توییتی اعلام کرد: «در تمام مناطق ۲۲ گانه و ۳۵۲ محله پایتخت دستگاه‌های اخذ رای الکترونیکی بصورت برخط و بدون کوچکترین مشکلی در حال فعالیت هستند.» او در این توییت تصویری هم منتشر کرده که نشان می‌دهد تمامی دستگاه‌ها بدون بروز اشکال مشغول به فعالیت هستند. 

پیش از این نیز فرجود در توییتی دیگر اعلام کرده بود برای برگزاری انتخابات الکترونیکی شورایاری‌ها هشت هزار صندوق رای الکترونیکی آماده‌سازی شده‌اند.

توییت محمد فرجود:

این نخستین انتخابات تمام الکترونیکی است که در تهران برگزار می‌شود. انتخابات شورایاری‌ها از صبح امروز (۴ مردادماه) در حال برگزاری است. پیش از این فرجود اعلام کرده بود سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در تلاش است تمامی فرآیند رای‌گیری بدون برگه رای کاغذی و با صندوق‌های الکترونیکی انجام شود. 

http://pvst.ir/62v

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو