skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

انتخابات شورایاری‌ها به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود

تحریریه پیوست

۵ تیر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران در توییتی اعلام کرد اولین مرحله از انتخابات شورایاری‌های تهران با ثبت‌نام آنلاین داوطلبان آغاز شد. به گفته محمد فرجود این اولین بار است که تمامی مراحل ثبت‌نام و تایید صلاحیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام می‌شود. او تاکید کرد که سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تهران در تلاش است تمامی فرآیند رای‌گیری بدون برگه رای کاغذی و با صندوق‌های الکترونیکی انجام شود. 

به گزارش پیوست، همچنین صبح امروز (۵ تیرماه) اولین گردهمایی اعضای هیات‌های اجرایی مناطق ۲۲ گانه پنجمین دوره انتخابات شورایاری‌های شهر تهران درباره الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شورایاری‌ها برگزار شد و فرجود در این نشست با اشاره به فرایند ثبت نام و رأی گیری گفت: «برای اعضای اصلی ستاد انتخابات در سامانه شورایاری، حساب کاربری ایجاد شده و برای ثبت نام هم مردم می‌توانند به سادگی در این سامانه اقدام کنند. مراحل ساده‌ای تعریف شده اما در صورت وجود مشکل، دفاتر خدمات الکترونیک شهر نیز برای رفع اشکال در خدمت شهروندان هستند.»

توییت مدیرعامل سازمان فاوای شهرداری تهران درباره برگزاری الکترونیکی انتخابات شورایاری‌های تهران

در این نشست محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر گفت: «فرمانداری و وزارت کشور کمک می‌کنند که با روش الکترونیکی شمارش آرا انجام گیرد. نباید شکی در صیانت آرا باشد چرا که الکترونیکی شدن، روشی علمی و بدون احتمال تقلب است. از طرفی سرعت عمل در شمارش آرا بالاست و بلافاصله بعد از اتمام رأی‌گیری نتیجه به سمع همه خواهد رسید.»

http://pvst.ir/60j

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو