skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

برخورد اسنپ با رانندگانی که بدون اطلاع پشتیبانی اقدام به اعمال قانون می‌کنند

تحریریه پیوست

۱ تیر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

اسنپ در اطلاعیهای جدید اعلام کرده از تمامی کاربران راننده خود خواسته که مشکلات سفر خود را از طریق پشتیبانی این سامانه پیگیری کنند و با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی سعی در اعمال قانون دارند و با مسافر وارد مشاجره میشوند برخورد میکند.
به گزارش پیوست، این اطلاعیه پیرو ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی قرار گرفته و در آن کاربر مسافری از رفتار راننده شکایت دارد از سمت این شرکت منتشر شده است.

در این اطلاعیه تاکید شده که بلافاصله پس از گزارش مسافر، حساب فعالیت کاربر راننده برای بررسیهای بیشتر غیر فعال شده است. اسنپ با اعلام اینکه در پیگیریهای قانونی این موضوع همراه مسافر خود خواهد بود اعلام کرده که تمام پشتیبانیهای لازم از این مسافر را نیز انجام داده است.

اطلاعیه‌ای که امروز (۱تیر) اسنپ منتشر و در آن تاکید کرده که با رانندگانی که بدون اطلاع به پشتیبانی سعی در اعمال قانون می‌کنند برخورد خواهد کرد:

اسنپ در اطلاعیه اخیر خود تاکید کرده که هیچ فردی به بهانه رعایت قانون، مجاز به سوءاستفادههای شخصی از قانون نیست. در این اطلاعیه آمدهاست: «رانندگان اسنپ باید بدانند که به هیچ عنوان ضابط قضایی نیستند و در صورت دریافت گزارش ناشی از برخورد شخصی با مسافر، این موضوع به طور جدی و قانونی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد

پنجشنبه هفته گذشته نیز ژوبین علاقبند، مدیرعامل اسنپ در پنلی با عنوان «سوپراپها در ایران به کدام سمت میروند؟» ضمن عذرخواهی از عدههای که به خاطر اتفاق دیگری که چند هفته پیش در مورد یک سفر این شرکت، احساساتشان جریحهدار شده بود؛ تاکید کرد که این اتفاق خارج از کنترل تمامی تیم اسنپ و مدیران این شرکت بوده است. مدیرعامل اسنپ در این پنل با اعلام اینکه آنها روزانه با چالشهای گوناگونی روبهرو هستند و باید تصمیمات سختی بگیرند ضمن تاکید این موضوع که در اتفاق چند هفته گذشته آنها هیچ انتخاب و نقشی نداشتند تاکید کرد که این شرکت و تیم مدیریتی آن تلاش خواهند کرد که اعتمادی  که به هر دلیل از دست رفته است را بازگرداند.

http://pvst.ir/605

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو