skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

اپلیکیشن رصد کیفیت شبکه اینترنت رونمایی می‌شود

تحریریه پیوست

۶ شهریور ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

وزیر ارتباطات در جدیدترین توییت خود خبر داده که نتایج استقرار ۶ هزار سنسور اندازهگیری کیفیت شبکه به زودی در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش پیوست،‌ محمدجواد آذری جهرمی در این توییت با تاکید بر این نکته که مسابقه بزرگ برای افزایش کیفیت شروع شده اعلام کرده که سرپوش گذاشتن بر مشکلات؛ آنها را حل نمیکند بلکه مشکلات را بزرگتر میکند.

پیش از این نیز وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتوگوی اختصاصی با پیوست خبر شروع به فعالیت اپلیکیشنی را داده بود تا کاربران در لحظه امکان دسترسی به وضعیت کیفیت شبکه ارتباطی در سراسر کشور را داشته باشند. آذری جهرمی در این مصاحبه گفته بود:‌ «مدام و در لحظه در حال پایش منطقه به منطقه کیفیت شبکه هستم. یکی از نکات مهمی که در این دوره پایهریزی کردهایم این است که شرایطی فراهم کنیم که مردم در قالب یک اپلیکیشن روی گوشیهای تلفنهمراه کیفیت شبکه ارتباطی سراسر کشور را مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنند. با اینکار به عنوان یک کاربر میتوانید در جریان باشید که در نقطهای که حالا در آن قرار گرفتهاید کیفیت اپراتورها چگونه است

در چند ماه گذشته کاربران و همچنین کسبوکارها  از اختلال و کاهش کیفیت سرعت اینترنت خود انتقادهای زیادی را در شبکههای اجتماعی به وزیر ارتباطات منعکس کردهاند.

در این زمینه تاکنون مشخص شده که دو مشکل از سمت شرکت ارتباطات زیرساخت باعث کاهش و اختلال در شبکه اینترنتی کشور شده است. مشکلاتی که باعث شده تا وزیر ارتباطات از به وجود آمدنش به مدیران شرکت زیرساخت انتقاد کند و حتی خبر از قطع کارانه یک ماه اعضای هیات مدیره این شرکت بدهد.

وزیر ارتباطات تا کنون بارها از مدیران شرکت ارتباطات زیرساخت و سازمان تنظیم مقررات خواسته تا موضوعات و مشکلات در شبکه ارتباطی کشور را به صورت شفاف با مردم در میان بگذارند.به نظر میرسد انتشار نتایج استقرار ۶هزار سنسور اندازهگیری کیفیت شبکه اولین گام برای انجام این درخواست باشد.

http://pvst.ir/653

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو