skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

پس از ۳ سال؛ تخفیفان با نت برگ ادغام شد

تحریریه پیوست

۲۷ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۹ آبان ۱۴۰۰

سه سال پس از شروع گامهای اولیه برای ادغام تخفیفان و نتبرگ، دو سرویس فعال در حوزه تخفیف گروهی آنلاین، قرار داد این ادغام نهایی شد. علیرضا صادقیان، مدیرعامل هلدینگ کسبوکار نوین ایرانیان و بنیانگذار نت برگ در گفتوگو با پیوست اعلام میکند که این قرار داد ۴۸ ساعت پیش نهایی شده و این دو مجموعه با یکدیگر ادغام شدهاند.

او همچنین ارائه جزییات بیشتر در مورد این اتفاق را به چند روز دیگر و با منتشر کردن بیانیه‌ رسمی هر دو مجموعه موکول میکند.

همچنین در همین زمینه نیز نازنین دانشور، مدیرعامل تخفیفان امروز (۲۷ آذر) در رویداد یلدای کارآفرینی با تایید این خبر گفته است که حالا این دو تیم در یک مکان کار میکنند. دانشور با اشاره به اینکه ادغام تخفیفان با نتبرگ بیش از ۳ سال طول کشیده است گفت: «بارها در مسیر این مذاکره از انجام ادغام منصرف شدیم. ادغام نتبرگ و تخفیفان بسیار چالش داشت و پیچیدگیهای آن بهشدت زیاد بود؛ از ارزشگذاری گرفته تا مسائل حقوقیاو با اعلام اینکه حالا دیگر آنها در رقابت با هم نیستند اعلام کرده که کاربران مشترک نتبرک و تخفیفان ۹ درصد هستند.

آذر ماه سال گذشته پیوست برای اولین‌بار خبر ادغام این دو سرویس فعال در حوزه تخفیف و خرید گروهی و پیوستن آنها به گروه سرمایهگذاری «سرآوا» را منتشر کرد. همچنین در تیر ماه سال جاری نیز پیوست در خبری دیگر اعلام کرد که روند ادغام میان دو صدرنشین بازار خرید گروهی ایران یعنی نتبرگ و تخفیفان به خط پایان رسیده است. هرچند که چند ماه بعد با انتشار خبر تغییر در تیم مدیریتی شرکت سرمایهگذاری «سرآوا» بسیاری ادغام این دو مجموعه با یکدیگر را غیر ممکن اعلام میکردند.

http://pvst.ir/6za

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو