skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

رمزارز پیمان اول تیرماه منتشر می‌شود

تحریریه پیوست

۴ خرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹

رمزارز پیمان با پشتوانه طلا از تاریخ اول تیرماه منتشر می‌شود.

به گزارش پیوست در صورت انتشار رمزارز پیمان در اول تیرماه این اولین رمزارزی خواهد بود که در ایران و با پشتوانه طلا صادر خواهد شد.

دبیرخانه بنیاد ققنوس با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که از ابتدای تابستان امکان مشارکت عامه مردم در شبکه ققنوس و خرید توکن پیمان با پشتوانه طلا محقق خواهد شد.
در اطلاعیه‌ای منتشر شده از سوی این دبیرخانه اعلام شده‌است نسخه جدید سپیدنامه ققنوس در تاریخ ۱۱ خرداد منتشر و در آن نسخه زمان‌بندی مراحل توزیع توکن پیمان منتشر می‌شود.

در سپیدنامه نسخه یک ققنوس که تقریبا ۴ ماه پیش از سوی بنیاد ققنوس منتشر شده بود، قرار بود ۲۰ درصد توکن‌های پیمان ویژه میزبان‌ها از تاریخ ۱۰ آبان ماه سال گذشته تا ۱۰ اردیبهشت ماه امسال توزیع و پس از آن رمزارز پیمان به صورت عمومی عرضه شود. طبق همین سپیدنامه قرار بود از اول خرداد ماه ۱۵ درصد توکن‌های پیمان برای کاربران عمومی عرضه عمومی شود. طبق برآوردهای صورت گرفته ۱۵ درصد توکن پیمان حداقل هزار و حداکثر ۲ هزار پیمان را شامل می‌شود.

در این اطلاعیه به دلیل تاخیر در اجرایی نشدن برنامه زمانبندی طبق سپیدنامه فعلی (نسخه یک سپیدنامه) از مردم عذرخواهی شده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود توکن املاک مازاد بانکی ققنوس پس از مراسم کلیدگذاری شبکه ققنوس و انتشار پیمان که در ماه خرداد برگزار می‌شود به صورت رسمی رونمایی خواهد شد. حال به نظر می‌رسد با تاخیر در انتشار توکن پیمان، طرح انتشار توکن املاک نیز به تاخیر خواهد افتاد.

 

 

http://pvst.ir/5y8

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو