skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

تلکام بیستم مهر ماه برگزار نخواهد شد

تحریریه پیوست

۳ مهر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

سایت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی  ایران در اطلاعیهای اعلام کرده که بیستمین نمایشگاه تلکام برگزار نخواهد شد.

به گزارش پیوست، در این اطلاعیه آمده است که با توجه به اعلام دست اندرکاران بیستمین دوره نمایشگاه صنعت مخابرات و اطلاع رسانی (تلکام) مبنی بر عدم آمادگی فعالان حوزه ICT برای برگزاری این نمایشگاه در تاریخ ۸ تا ۱۱ مهر،  علی رغم آمادگی و همکاری کامل این شرکت به اطلاع می‌رسد که این رویداد در تاریخ مورد اشاره برگزار نخواهد شد.

شرکت سهامی نمایشگاههای بینالمللی یادآور شده که زمان برگزاری مجدد این نمایشگاه تخصصی صنعت مخابرات به زودی اعلام خواهد شد.

در هفتههای گذشته و بعد از انصراف وزارت ارتباطات و سندیکای مخابرات برای شرکت در این نمایشگاه گمانه زنی برای لغو برپایی تلکام شنیده میشد. دو هفته پیش بود که در اطلاعیه مشترک سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و مشاوران وپیمانکاران صنعت مخابرات اعلام شد که وزارت ارتباطات در تلکام ۹۸ «کنفرانس ظرفیت» را جایگزین حضور خود در این نمایشگاه میکند. در ادامه این تصمیم وزارت ارتباطات هم  هفته گذشته سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیهای اعلام کرده که در نمایشگاه تلکام ۹۸ شرکت نخواهد کرد.این تشکل در اطلاعیه خود دلیل این تصمیم را ناهماهنگیهای صورت گرفته قبل از برگزاری این نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات اعلام کرده است.

http://pvst.ir/676

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو