skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

کارگروه ویژه بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و وزارت ارتباطات برای حل مشکل گیمرها

تحریریه پیوست

۳ آبان ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

 به دنبال گزارش‌های منتشر شده از سوی گیمرها در مورد کاهش کیفیت اینترنت آن‌ها در زمان انجام بازی‌های آنلاین، حالا وزارت ارتباطات و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای تصمیم به تشکیل کمیته‌ای مشترک برای حل مشکل زیرساختی گیمر‌ها گرفته‌اند. 

حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی‌بازی‌های رایانه‌ای با اعلام این خبر به پیوست می‌گوید: «در جلسه‌ای که با وزیر ارتباطات داشتیم قرار شد کارگروه مشترکی بین ما و این وزارتخانه شکل بگیرد تا به طور مرتب و دوره‌ای مشکلات گیمرها مانند دسترسی به سرور بازی و پینگ تایم بررسی و برطرف شود.» او در پاسخ به این سوال که اعضای این کارگروه چه افرادی خواهند بود اعلام می‌کند:‌ «هنوز اعضای این کارگروه مشخص نیست اما به احتمال زیاد اعضای کمیته ترکیبی از چند نماینده وزارت ارتباطات و چند نماینده از سمت بنیاد خواهد بود.» قدوسی تاکید می‌کند که با توجه به اینکه بخشی از مشکلات گیمرها مربوط به کیفیت سرویس اینترنتی است احتمالا نماینده‌ وزارت ارتباطات برای حضور در این کارگروه از سمت شرکت ارتباطات زیرساخت انتخاب خواهد شد. براساس اظهارات او برای تشکیل این گروه نامه‌ای از سوی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال شده و بنیاد برای تشکیل این کارگروه در انتظار دستور  کتبی و رسمی آذری جهرمی است.

همچنین کریمی‌ قدوسی با اشاره به جلسه مشترک بنیاد با وزیر ارتباطات از آمادگی این وزارتخانه برای حل مشکلات بازی‌سازان در زمینه دریافت وام وجوه اداره شده خبر داد. او با اشاره به اینکه از گذشته ۱۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازی‌سازان درنظر گرفته شده بود اما چون شرایط دریافت آن مشکل بود، تنها ۲ میلیارد تومان به برخی بازی‌سازان پرداخت شد، عنوان کرد:« در این جلسه وزیر ارتباطات اعلام آمادگی کرد تا اگر مشکلاتی در زمینه وام وجوه اداره شده برای بازی‌سازان وجود دارد، از سمت این وزارتخانه برطرف شود. ما در این مورد نامه‌نگاری لازم را  نیز انجام داده‌ایم تا راه‌های دریافت وام برای بازی سازان تسهیل شود.»

توییت حسن کریمی قدوسی در مورد جلسه‌ با وزیر ارتباطات، برای حل مشکلات زیرساختی گیمرها:

http://pvst.ir/5ja

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو