skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

رشد ۱۰ برابری نصب مسیریاب «بلد» در ۳ ماه اخیر

تحریریه پیوست

۲۷ اسفند ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

نصب اپلیکیشن نقشه و مسیریاب بلد، محصول جدید هلدینگ هزاردستان در سه ماه اخیر از ۱۰۰ هزار به یک میلیون نفر رسیده و براساس اعلام مدیران این اپلیکیشن، قرار است قابلیت دید ۳۶۰ درجه هم به این اپلیکیشن افزوده شود.
به گزارش پیوست، حسام آرمندهی، بنیانگذار کافه بازار با اعلام این خبر در مراسم رونمایی از اپلیکیشن بلد درباره این اپلیکیشن گفت: «در کنار پروژه‌های تحقیق و توسعه، کار روی ایده ماشین‌های خودران و ماشین لرنینگ، جدیدترین پروژه آتی بلد اضافه شدن قابلیت دید ۳۶۰ درجه است که به کمک نسل جدید ماشین‌های کافه بازار محقق خواهد شد.»
او در ادامه اعلام کرد بیش از دو سال تعامل آنها با شهرداری برای دریافت دیتای نقشه‌های شهری آنها، این تلاش‌ها بی‌نتیجه مانده و در نهایت آنها خودشان دست به کار شدند و این اطلاعات را از مسیرهای مختلف خریداری و در نهایت روی بلد پیاده‌سازی کردند.
اپلیکیشن بلد از ابتدای سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و نسخه اندروید آن در اواخر اردیبهشت ماه ارائه شد. این اپلیکیشن علاوه بر مسیریابی خودروهای شخصی، اطلاعات مکان‌های مهم را هم جمع‌آوری می‌کند.
کیهان اصغری، معاون مهندسی بلد هم در مراسم رونمایی از این اپلیکیشن درباره جزییات بیشتر این نقشه گفت: «در حال حاضر در نقشه بلد تابلوهای تجاری خیابان‌های تهران کامل شده و این اطلاعات در شهرهای مازندران و گیلان هم تا عید کامل خواهد شد که شامل چند میلیون کسب‌وکار محلی است.»
همچنین او اعلام کرد بخشی از تیم پردازش اطلاعات این نقشه در منطقه آزاد انزلی مستقر شدند و قرار است تا چهار سال آینده این تیم ۳۰ نفره به نزدیک ۵۰۰ نفر خواهد برسد.
اپلیکیشن بلد در سه ماه گذشته از ۱۰۰ هزار نصب به یک میلیون نصب رسیده و آرمندهی با اعلام این خبر تاکید کرد: «ما پیش از این از قابلیت Push Notification برای برخی بازی‌ها استفاده می‌کردیم؛ اما چون بار اولی بود که برای بلد که محصول خودمان است از آن استفاده کردیم حساسیت‌هایی ایجاد شده است.» به گفته او در حال‌حاضر هر دو نسخه اندروید و iOS این اپلیکیشن روی سایت کافه بازار برای نصب روی گوشی در اختیار کاربران قرار گرفته است.
همچنین حسام آرمندهی اعلام کرد کافه بازار کار روی یک محصول جدید هوش مصنوعی را آغاز کرده که قرار است در سال آینده تکمیل و رونمایی شود و محوریت فعالیت آن هم در این زمینه تشخیص صوت است.

http://pvst.ir/5ut

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو