skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

۴ سامانه جدید وزارت صنعت و معدن و تجارت به صورت نمادین رونمایی شد

تحریریه پیوست

۷ مهر ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۶ آبان ۱۳۹۹

امروز ۴ سامانه جدید وزارت صنعت و معدن و تجارت با حضور وزیر این وزارتخانه و دیگر معاونان او به صورت نمادین رونمایی شد.

به گزارش پیوست، معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی در مراسم افتتاح این سامانه‌ها اعلام کرد: «این سامانه‌ها هم‌اکنون در حال سرویس‌دهی به بازرگانان هستند اما هم‌اکنون به یکدیگر متصل شده‌اند و به صورت یکپارچه سرویس می‌دهند.»
بهنام امیری، در توضیح کارایی این سامانه‌ها گفت: «یکی از این سامانه‌ها، سامانه جامع تجارت است که از طریق این سامانه کل فرایند تجارت داخلی و خارجی یکپارچه خواهد شد و بازرگان برای رفع نیازهای خود نیازمند مراجعه به سامانه‌های مختلف را نخواهند داشت.» براساس اظهارات امیری، گمرک، بنادر، قبض انبار راهداری و ۲۳ سازمان مجوزدهنده از طریق این سامانه به یکدیگر متصل می‌شوند.
او ادامه داد: «سامانه دیگر سامانه شناسه کالا و سامانه انبار و نگهداری کالاست. از طریق این سامانه برای اولین بار کل انبارهای نگهداری شناسایی کالا و موجودی آنها شناسایی می‌شود و قابل رصد نیز خواهد بود.» معاون مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام می‌کند که سامانه اعتبارسنجی و رتبه‌بندی اعتباری بازرگانان سامانه دیگری است که قرار است از طریق آن بازرگانان با اعتبار شناسایی شوند و فرآیند تجاری این بازرگان تسریع شود.
او در این مراسم تاکید کرد که  زیرساخت اعتباری یا خوشه تجارت نیز ارتباط شبکه‌ای کل ارتباطات این سامانه‌ها  را برآورده می‌کند.

 

http://pvst.ir/5gq

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو