skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

نشان کارآفرینی «امین الضرب» برای دو استارت‌‌آپ ایرانی

تحریریه پیوست

۱۸ دی ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

سومین دوره اهدای نشان کارآفرینی امین الضرب برگزار شد که در این مراسم دیجیکالا و آپارت به عنوان کارآفرینان برتر موفق به دریافت نشان و لوح این مراسم شدند.

در این مراسم که به مناسبت صد و سی و پنجمین سالگی تاسیس اتاق بازرگانی تهران برگزاری شد، معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به انتخاب مدیران دیجی‌کالا و آپارات به عنوان کارآفرینان برتر، اعلام کرد که این انتخاب به این معنا است که باید کارآفرینی در جهت فناوری جدید و بر اساس تغییرات اجتماعی کشور باشد.

اسحاق جهانگیری با اشاره به تحریمهای بینالمللی و شرایط سختی که برای کشور به وجود آمده تاکید کرد: «در شرایط سخت باید مردان بزرگ به میدان بیایند. من مطمئن هستم کارآفرینان میتوانند این دوره را خوب مدیریت کنند. من قول میدهم که با تمام وجود بمانم و در حمایت از شما هم لحظهای تردید نخواهم کرد. آنچه در توان دولت است را به میدان میآورم تا از این دوره عبور کنیم

جهانگیری در ادامه گفت: «انتخاب کارآفرینان برتر در بخش خصوصی توسط بخش خصوصی به معنای ترغیب همه شرکتها و موسسات و شهروندان به این دلیل است که کارآفرینی یکی از ضروریات امروز و آینده کشور است. کارآفرینی با کشف و خلق فرصتهای جدید میتواند کشور را از موانع عبور دهد. اگر کشور در شرایط سخت اقتصادی و محدودیتهای ناشی از تحریم هم نبود باز هم نیازمند باز کردن افقهای بزرگ برای کشور بودیم چه برسد به مقطع فعلی که دشمنان تلاش دارند آینده نامعلوم و تیره و تاری را پیش روی ملت بگذارنداو یادآور شد که در این شرایط دولت  مسئولیت دارد افقهای بزرگی را پیش روی کشور باز کند و در این شرایط دولت با همکاری بخش خصوصی میتواند چنین کاری را انجام دهد.

جهانگیری با اشاره به اینکه در شرایط فعلی ساز و کارهای متعارف به دلیل فرسودگی، فساد و ناکارآمدی خیلی کارساز نیست، افزود: «ما نیازمند تعقل، نوآوری و خلاقیت در راهکارها هستیم و به راهکارهای جدیدی نیازمندیم

http://pvst.ir/5pn

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو