skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

روز گذشته ۱۲۵ میلیون تراکنش در شتاب صورت گرفت

تحریریه پیوست

۲۸ آبان ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

«مانورهای انجام شده در گذشته موجب شد تا قطعی اینترنت اختلالی در ارائه خدمات بانکی و شتاب ایجاد نکند.»

مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک با بیان این مطلب در گفت‌وگو با پیوست اعلام کرد: «بررسی‌های ما نشان می‌دهد شبکه از وضعیت پایداری برخوردار است طبق آمار روز گذشته ۱۲۵ میلیون تراکنش در شتاب انجام شد که این رقم تقریبا برابر با متوسط تراکنش‌های انجام شده در یک روز عادی است. همچنین میزان پایداری شبکه نیز ۹۹.۹۹ درصد گزارش شده است.»

سید ابوطالب نجفی در ادامه گفت: « میزان تراکنش‌های انجام شده روی شاپرک نیز ۳۲ میلیون تراکنش طی روز گذشته گزارش شده که این رقم نیز برابر با متوسط تراکنش‌های صورت گرفته در طول یک روز است.»

براساس اظهارات او هیچ اختلالی در شبکه شتاب، ساتنا و پایا به دلیل قطعی اینترنت گزارش نشده است، فقط شهروندانی که در خارج از کشور بوده‌اند احتمالا در دسترسی به حساب‌های بانکی‌اشان در داخل کشور با مشکل مواجه شده‌اند؛ اما کاربران ساکن ایران با مشکلی مواجه نبودند.

نجفی در پاسخ به این سوال پیوست که وضعیت بانک‌هایی که به صورت مستقیم از شرکت خدمات انفورماتیک سرویس می‌گیرند چگونه است؟ گفت: «بانک ملی در روز گذشته ۵۴ میلیون تراکنش و بانک صادرات در روز گذشته ۳۲ میلیون تراکنش انجام داده‌اند. این دو بانک به عنوان بانک بزرگ کشور با این تعداد تراکنش نشان‌دهنده پایداری در شبکه است.»

http://pvst.ir/6w6

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو