skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

برنامه دیجی‌کالا برای ثبات در قیمت کالاها با افزایش قیمت بنزین اعلام شد

تحریریه پیوست

۲۹ آبان ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

«دیجیکالا» به عنوان بزرگترین بازار خردهفروشی آنلاین در بیانیهای مطبوعاتی سیاستهای خود برای ثابت نگه داشتن قیمت کالاها بعد از افزایش قیمت بنزین را توضیح داده است.
به گزارش پیوست، این فروشگاه آنلاین در بیانیه خود تاکید کرده که جلوگیری از افزایش قیمت غیرقانونی و نامتعارف در شرایط فعلی، تعهد دیجیکالا به مشتریان و کاربرانش استدر این بیانیهمطبوعاتی دیجیکالا توضیح داده که از لحظه اعلام خبر افزایش قیمت بنزین، آنها با افزایش قیمت کالاها مقابله کردهو توانستهاند ثبات قیمتها را در همه ۱.۷ میلیون نوع کالایی که در این فروشگاه عرضه میشود، تضمین کنند.

در بخشی از این بیانیه این فروشگاه به ارائه جزییات اقدامات تیم تکنولوژی و بازرگانی خود برای کنترل قیمتها پرداخته است.

در این زمینه در بیانیهمطبوعاتی دیجیکالا آمده است: «کالاهایی که توسط خود دیجیکالا به فروش میرسند هیچ افزایش قیمتی نسبت به روز پنجشنبه ۲۳ آبان ۹۸ نداشتهاند و در ۴۷۰۰ قلم از این کالاها که بخش عمده آن شامل محصولات مواد غذایی و سوپرمارکتی است، با کاهش قیمت نیز همراه بودهاند

آنطور که دیجیکالا میگوید تیم تکنولوژی و بازرگانی این شرکت با ابزارهای نظارتی تکنولوژی محور که پیش از این در سال ۹۷ توسعه داده شده بودند، نحوه قیمتگذاری ۳۰ هزار فروشنده و کسبوکار از سراسر ایران که در بازارگاه یا پلتفرم مارکِتپِلیس دیجیکالا فعالیت میکنند، به طور بر خط و لحظهای پایش شدهاند.

دیجیکالا در این خصوص توضیح داده است: «از قیمتگذاریهای نامتعارف به طور خودکار جلوگیری و در صورت عدم تعهد به بازههای قیمتی تعیین شده کالاهای مورد نظر غیرفعال میشوند. از تاریخ جمعه ۲۴ آبانماه ۱۳۹۸ تا این لحظه ۸۳ هزار قلم کالا از مجموع بیشتر از ۱.۷ میلیون قلم کالا (حدود ۴٪) که به شرایط قیمتگذاری دیجیکالا پایبند نبودند، غیرفعال شدند و به فروشندگان آن‌‌ها تا زمان بازگرداندن قیمتها به شرایط عرفی و قانونی، اجازه فروش داده نخواهد شد

این فروشگاه تاکید کرده که ارسال رایگان سفارشهای بالای ۱۵۰ هزار تومان به سراسر ایران، مانند گذشته ادامه دارد و برای سفارشهای کمتر از این مبلغ نیز، با افزایش قیمت بنزین، هیچگونه افزایش قیمتی در مبلغ هزینه ارسال صورت نپذیرفته است. در این بیانیه دیجیکالا یادآور شده که در این فروشگاه ضمن کنترل و حفظ ثبات قیمتی، عرضه هیچ کدام از گروههای محصولی متوقف نشده است.

متن کامل این بیانیه را اینجا بخوانید.

http://pvst.ir/6wd

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو