skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

اشتراک فیلیمو برای کاربران ایرانسل رایگان شد

تحریریه پیوست

۱۶ مرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ایرانسل و فیلیمو به توافق رسیدند تا از این پس کاربران ایرانسل به صورت رایگان امکان دسترسی به خدمات این پلتفرم فعال در حوزه آنلاین ویدئو را داشته باشند. این توافق براساس تفاهم‌نامه‌ای به نتیجه رسیده که ایرانسل و فیلیمو در حاشیه برگزاری بیست‌و پنجمین نمایشگاه الکامپ امضا کردند. 

در خبری که روابط‌ عمومی فیلیمو در اختیار رسانه‌ها قرار داده در اولین مرحله این تفاهم‌نامه توافق شده که کاربران ایرانسل امکان دسترسی رایگان به خدمات فیلیمو را داشته باشند. براساس این همکاری، کاربران ایرانسل تنها با استفاده از دیتای سیم‌کارت و با ایجاد حساب کاربری در فیلیمو، بدون نیاز به تهیه اشتراک، به محتوای‌ ویدیویی این پلتفرم دسترسی پیدا می‌کنند و پهنای باند آن‌ها به صورت بین‌المللی محاسبه خواهد شد؛ اقدامی که با کسر هزینه اشتراک فیلیمو و افزایش تعرفه دیتای آن، در مجموع خدمت فیلیمو را حدود ۴۰ درصد ارزان‌تر  روی بستر ایرانسل به کاربران عرضه می‌کند. 

تا پیش از این  تفاهم‌نامه، کاربران ایرانسلی فیلیمو با خرید اشتراک و پرداخت نیم‌بهای هزینه پهنای‌باند به محتوای‌ مورد نظر خود دسترسی داشتند و اکنون اشتراک فیلیمو برای آنها رایگان است.
همچنین آن دسته از کاربران ایرانسل که تمایل به پرداخت نیم‌بهای تعرفه اینترنت در هنگام استفاده از فیلیمو را دارند، می‌توانند به روال سابق عمل کرده و با تهیه اشتراک فیلیمو، هزینه پهنای باند مصرفی به ازای تماشای فیلم‌ها و سریال‌ها را در حالت نیم‌بها پرداخت کنند. فیلیمو اعلام کرده که فازهای بعدی  این تفاهم‌نامه با ایرانسل را در جهت  هم افزایی توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتالی کشور به زودی اجرایی خواهد کرد.

پیش‌ از این و در زمان امضای تفاهم‌نامه بین این دو شرکت،‌محمدجواد شکوری مقدم موسس آپارات و فیلیمو با اعلام اینکه جزییات این تفاهم‌نامه به زودی اعلام خواهد شد به پیوست گفته بود : «ما یک پلتفرم با محتوای فیلیمو و آپارات هستیم و ایرانسل نیز یک شبکه بزرگ ارتباطی دارد. به دنبال این هستیم که برای کاربران این اپراتور دسترسی به سرویس‌هایمان را آسان‌تر و ارزانتر کنیم.»

http://pvst.ir/63x

یک دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو