skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

لایحه اصلاح قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی تصویب نشد

تحریریه پیوست

۱۲ اسفند ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

لایحه اصلاح قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی که براساس آن استارت‌آپ‌های حوزه حمل‌ونقل برای ادامه فعالیت ملزم به دریافت مجوز از شهرداری می‌شدند، از دستور کار هیات دولت خارج شد.

به گزارش پیوست، رضا الفت‌نسب سخنگوی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی با اعلام این خبر به پیوست گفت: «در جلسه امروز هیات دولت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری مقاومت‌های بسیاری برای تصویب نشدن این لایحه کردند و همین مساله باعث شد که در نهایت این لایحه از دستور کار هیات دولت خارج شود.» به گفته او این طرح پیش‌تر در کمیسیون امور زیربنایی دولت تصویب شده بود؛ اما در جلسه عصر امروز هیات دولت با دفاع سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از کسب‌وکارهای آنلاین، این طرح رای نیاورد و از دستور کار دولت خارج شد.

چندی پیش مدیران تاکسی‌های آنلاین به پیوست اعلام کرده بودند که عملیاتی شدن این طرح آسیب بزرگی به کسب‌وکار تاکسی‌های اینترنتی خواهد زد و آن را عاملی بر تعطیل شدن کسب‌وکارهای فعال در این حوزه اعلام کرده بودند. علیرضا قنادان، رئیس سازمان تاکسیرانی اما در پاسخ گفته بود شهرداری قصد تعطیلی این کسب‌وکارها را ندارد.

اول اسفند بود که اعلام شد هیات دولت بررسی لایحه اصلاح قانون توسعه حمل‌ونقل عمومی را در دستور کار خود قرار داده اما بررسی این طرح در هیات دولت سرانجام امروز (۱۲اسفند) نهایی شد. آنچه این لایحه را برای کسب‌وکارهای حوزه حمل‌ونقل آنلاین مهم کرده بود در نظر گرفتن موضوع دریافت مجوز تاکسی‌های آنلاین از شهرداری در این لایحه است.

http://pvst.ir/5tl

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو