skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

ابهام در برگزاری نمایشگاه تلکام ۹۸

تحریریه پیوست

۲۷ شهریور ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۳۹۸

انصراف سندیکای صنعت مخابرات ایران بعد از وزارت ارتباطات از حضور در نمایشگاه تلکام ۹۸ به عنوان غرفه‌دار، برگزاری بیستمین دور از نمایشگاه تخصصی تلکام را در هاله‌ای از ابهام قرار داد.

سندیکای صنعت مخابرات ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است که در نمایشگاه تلکام ۹۸ شرکت نخواهد کرد.

این تشکل در اطلاعیه خود دلیل این تصمیم را ناهماهنگی‌های صورت گرفته قبل از برگزاری این نمایشگاه تخصصی در حوزه مخابرات اعلام کرده است.

در این اطلاعیه هیات مدیره سندیکا، نمایشگاه تلکام را از نظر ترکیب غرفه‌داران، تبلیغات پیش از آغاز نمایشگاه، دعوت از مقامات و مسوولان اثرگذار و استقبال بازدیدکنندگان حرفه‌ای در سطحی ندانسته که ستاد سندیکا در آن به عنوان غرفه‌دار حاضر شود و دست‌آوردهای اعضای خود را به نمایش بگذارد. همچنین در پایان این اطلاعیه آمده است که این سندیکا تمام تلاش خود را برای یافتن فرصت مناسب‌تر برای نمایش دستاوردهای خود و ایجاد تعامل با نهادهای حاکمیتی و کارفرمایی و اپراتورها بکار خواهد گرفت.

پیش از این نیز در اطلاعیه مشترک سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی و مشاوران و‌ پیمانکاران صنعت مخابرات اعلام شده بود که وزارت ارتباطات در تلکام ۹۸ «کنفرانس ظرفیت» را جایگزین حضور خود در این نمایشگاه می‌کند.

در این اطلاعیه آمده بود که وزارت ارتباطات به منظور بالا بردن اثربخشی حضور خود و واحدهای تابعه در مناسبت‌هایی که اپراتورهای ارتباطی و شرکت‌های خصوصی تولیدی و خدماتی خاص منظوره حضور دارند، گزینه «کنفرانس ظرفیت» را به جای نمایشگاه انتخاب کرده است. در این اطلاعیه تاکید شده بود که به دنبال این تصمیم وزارت ارتباطات در تلکام ۹۸ دیگر به شکل غرفه‌دار حاضر نخواهد شد و به این ترتیب انرژی خود را بیشتر صرف بازدید، گفت‌وگو و تعامل خواهد کرد.

http://pvst.ir/66p

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو