skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

«گذر نوآوری» در تهران برگزار می‌شود

تحریریه پیوست

۶ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

«گذر نوآوری» برای نخستین بار در تهران برگزار می‌شود تا استارت‌آپ‌های حوزه فعال در حوزه خدمات شهری، سرویس‌هایشان را به مردم معرفی کنند.
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، از ۱۲ تا ۱۴ آذرماه در محل «پلازای» میدان هفت تیر استارت‌آپ‌های خدمت‌رسان در حوزه شهری فضایی را به صورت رایگان در اختیار خواهند داشت تا به جمع مردم بیایند و تازه‌ترین سرویس‌های برخط و هوشمند خود را به شهروندان معرفی می‌کنند و مسئولان شهری نیــز بـر اسـاس نیـازهای حوزه مدیریتی خود، بـا آنها مذاکـره کرده و در صـورت توافــق بــا یکدیگر همکاری تجاری داشته باشند.
استارت‌آپ‌های علاقمند به حضور در گذر نوآوری، می‌توانند تا ۹ آذر ماه با مراجعه به سایت smart.tehran.ir در بخش گذر نوآوری، آمادگی خود را اعلام کنند.
همچنین سرپرست مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند در گفت‌و گو با پیوست با اعلام اجرایی شدن یکی از پروژه‌های برنامه تهران نوآور گفت: «برنامه تهران نوآور یکی از مهم‌ترین برنامه‌های تهران هوشمند است که قرار است براساس آن در مترو تهران در ایستگاه تجریش مرکز شهر هوشمند افتتاح شود.»
علی یقطین افزود: «سرمایه‌گذار این موضوع بخش خصوصی است و قرار است در ایستگاه تجریش بخشی از فضا به مرکز هوشمند اختصاص داده شود که در این فضا هم نمایشگاه شهر هوشمند برقرار خواهد بود و هم آموزش‌های تعاملی با شهروندان انجام می‌شود. افراد در این فضا می‌توانند اپلیکیشن‌های مختلف را امتحان کنند.»
براساس گفته‌های سرپرست مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند قرار است تا ۲۲ بهمن یک ایستگاه هوشمند افتتاح خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال سه ایستگاه هوشمند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

http://pvst.ir/6x9

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو