skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

کیف پول الکترونیکی بانک تجارت و ایران کیش رونمایی شد

تحریریه پیوست

۱۰ بهمن ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

کیف پول الکترونیکی بانک تجارت و کارت اعتباری ایران کیش امروز و در حاشیه هشتمین همایش بانکداری الکترونیکی و نظام‌های پرداخت، رونمایی شد.

به گزارش پیوست، پیمان طبری، معاون فناوری شرکت ایران کیش، در مراسم رونمایی از این کیف پول گفت: «تعداد ۵ میلیون سیمرغ‌کارت بانک تجارت و ۶۰۰ هزار کارت‌خوان دارای NFC ایران کیش بزرگ‌ترین شبکه پذیرندگی کیف پول را تشکیل می‌دهند.»

او در توضیح خصوصیات این کیف پول گفت: «این کیف پول علاوه بر اینکه از طریق پوزهای NFC دار ایران کیش شارژ می‌شوند از طریق اپلیکیشن پات نیز قابل شارژ هستند. همچنین با نزدیک کردن کارت‌های بانک تجارت به پوزهای ایران کیش امکان خرید فراهم می‌شود. از دیگر قابلیت‌های این کیف پول امکان گرفتن گزارش ۱۰ تراکنش آخر و همچنین موجودی و خرید وجود دارد.»

بانک تجارت تقریبا از ۳ سال پیش اقدام به توزیع کارت‌های کانتکت‌لس به عنوان کارت بانکی به مشتریان خود کرد هم‌اکنون امکان استفاده از آن با توجه به پوزهای دارای NFC ایران کیش فراهم شده است.

او با اشاره به اینکه از روی اپلیکیشن پات و به صورت تماسی با کارت‌های سیمرغ نیز می‌توان کیف‌پول را شارژ کرد و موجودی گرفت در پاسخ به سوال پیوست که چرا امکان خرید از طریق پات فراهم نشده است گفت: «برای اینکه امکان خرید از طریق پات فراهم شود باید کلیدهای روی آن تعریف شود هم‌اکنون در حال انجام اقدامات فنی هستیم در صورت تعریف آن کلیدها این امکان از طریق پات نیز فراهم خواهد شد.»

http://pvst.ir/5rf

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو