skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

بانک ملی پروژه مدیریت محتوا را اجرا خواهد کرد

تحریریه پیوست

۲۰ مهر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

اجرای پروژه مدیریت محتوا در دستور کار بانک ملی ایران قرار گرفت.
به گزارش پیوست، با اجرایی شدن این پروژه از سوی بانک ملی کلیه اسناد بانک ملی الکترونیکی  و دسترسی به این اسناد ساده‌تر از گذشته خواهد شد.

پلتفرم مدیریت محتوا از جمله پروژه‌های زیرساختی بانک ملی و به عنوان یکی از زیرساخت‌های ایجاد بانکداری دیجتیال به‌شمار می‌آید. پلتفرم مدیریت محتوا یا (CSP‌   (content services platform جزو پروژه‌های بلند مدت بانک ملی به حساب خواهد آمد؛ چرا که با توجه به تعداد اسناد موجود در بانک ملی پیاده‌سازی این پلتفرم در زیرساخت بانک ملی کار چندان ساده‌ای نخواهد بود.

طبق برآوردهای صورت گرفته در یکی از فازهای اجرای این طرح با عنوان فاز مهندسی مستندات تمامی اسناد بانک ملی شناسایی، طبقه‌بندی و برچسب‌گذاری می‌‌شود و در نهایت امکان مدیریت و دسترسی به اسناد بانک ملی از طریق سیستمی فراهم خواهد شد.

هم‌اکنون فاز مطالعاتی و مهندسی مستندات این پروژه به اتمام رسیده است و تعریف کلی از چگونگی اجرای این طرح صورت گرفته و به مرحله اجرای پایلوت رسیده است.

هم‌اکنون سداد به عنوان بازوی اجرایی این طرح برای بانک ملی در حال فراهم کردن مقدمات اجرای پایلوت این طرح در شعب بانک ملی است. هنوز زمان اجرایی این پروژه به صورت کامل مشخص نیست چرا که طول اجرای پروژه به صورت کامل به میزان منابع اختصاص یافته به این طرح وابسته است.

http://pvst.ir/68p

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو