skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

وزیر کار: مشکل کد دستوری برای دریافت سبد معیشتی برطرف شده است

تحریریه پیوست

۵ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ بهمن ۱۳۹۸

مشکلات کد دستوری اعلام شده برای دریافت سبد معیشتی هم‌اکنون برطرف شده است و در دسترس مردم است.
به گزارش پیوست، وزیر کار و رفاه اجتماعی محمد شریعتمداری در حاشیه مراسم هفته جهانی کارآفرینی در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد کد دستوری اعلام شده برای دریافت سبد معیشتی و وضعیت آن گفت: «براساس تصمیم ستاد اقتصاد دولت در هفته اخیر قریب به ۶٠ میلیون نفر که از یارانه استفاده می‌کردند، از سبد حمایتی هم برخوردار شدند. اما بررسی آزمون وسع مردم بدون دسترسی به اطلاعات خانوار قطعا با خطاهایی روبه‌رو می‌شد. به همین خاطر برای جلوگیری از این خطا با همکاری وزارت ارتباطات شرایطی را فراهم کردیم.»

وزیر کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: «در این مورد سازمان فناوری اطلاعات کد دستوری #6369* در اختیار مردم قرار داد تا آنهایی که فکر می‌کنند، مستحق دریافت سبد حمایتی هستند به این کد دستوری وارد شوند. شماره ملی خود را وارد و کد رهگیری دریافت کنند.»
او همچنین گفت: «انشالله مردم با رفع مشکل شبکه اینترنت به طور مستقیم به سامانه حمایت مراجعه و تقاضای خود را ارائه می‌کنند. با این تقاضا به همکاران ما اجازه می‌دهند تا وضعیت مالی آنها را بررسی کنیم.»

اوایل هفته گذشته هم‌زمان با قطعی اینترنت وزارت رفاه اعلام کرد که شهروندان می‌توانند از طریق کد دستوری #6369* درخواست خود را برای دریافت یارانه اعلام کنند اما این کد دستوری خوب کار نکرد و شهروندان نتوانستد درخواست خود را ثبت کنند.

شریعتمداری در پاسخ به اینکه این کد دستوری در چند روز اخیر فعال نبود، افزود: «همکاری ما با وزارت ارتباطات بسیار خوب بوده است. فقط ٣ اپراتور در این زمینه با ما همکاری می‌کنند. برای ٢ اپراتور مشکلی ایجاد نشد. تنها یکی از اپراتورها که کاربر بسیاری هم دارد چند ساعت با مشکل فنی روبه‌رو شد که این مشکل رفع شد. من نیز هرچند دقیقه یک بار این کد دستوری را شماره‌گیری می‌کنم و دیگر مشکلی وجود ندارد.»

http://pvst.ir/6ww

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو