skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

رانندگان اسنپ هزینه خرید بنزین دریافت می‌کنند

۳۰ آذر ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۸ دی ۱۳۹۸

اسنپ به رانندگانی که بیش از هزار کیلومتر در هفته پیمایش در اسنپ داشته باشند کمک هزینه خرید بنزین پرداخت می‌کند. 

براساس اطلاعیه‌ای که از سوی اسنپ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته هر راننده‌ای که در هفته بیش از هزار کیلومتر در اسنپ پیمایش داشته باشد به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر بیشتر، ۱۰ هزار تومان هزینه خرید بنزین دریافت می‌کند.

در بخشی از اطلاعیه اسنپ آمده است: «باشگاه رانندگان این سامانه امکانی برای رانندگانش فراهم کرده که علاوه بر دریافت اعتبار سهمیه سوخت از شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، هزینه خرید بنزین (ویژه پیمایش‌های بالای ۱۰۰۰کیلومتر در هفته) را هم دریافت کنند و به این ترتیب دیگر نگرانی بابت هزینه بنزین نداشته باشند.» براساس این اطلاعیه تمامی رانندگان عضو ناوگان اسنپ که  ۱۰۰۰کیلومتر پیمایش هفتگی اولیه خود را فقط در اسنپ طی کرده باشند مشمول این طرح می‌‌شوند.

حسین هزارجریبی، معاون عملیات اسنپ درباره چگونگی محاسبه پیمایش رانندگان به پیوست گفت:‌ «پیمایش رانندگان توسط سیستم داخلی خود اسنپ محاسبه می‌شود و همانطور که کاربران مسافر می‌توانند میزان پیمایش خود را در اپلیکیشن مشاهده کنند، این پیمایش توسط سیستم ما برای رانندگان هم قابل محاسبه خواهد بود.»

آنطور که در این اطلاعیه آمده راننده‌ای که در پایان هفته هزار و ۲۲۵کیلومتر در سفرهای اسنپی پیموده باشد، بابت ۲۲۵کیلومتر اضافه، مبلغ ۲۲هزار و ۵۰۰تومان دریافت خواهد کرد. هزینه محاسبه شده شنبه هر هفته به اعتبار اسنپی رانندگان افزوده می‌شود.

پیش از این کارگروه سوخت (مصوبه هیئت وزیران) اعلام کرده بود، رانندگان تاکسی‌های اینترنتی که در هفته حداقل ۴۷کیلومتر پیمایش داشته باشند، به ازای هر ۱۰۰کیلومتر، ۷ لیتر اعتبار خرید بنزین دریافت می‌کنند و این اعتبار تا سقف ۱۰۰۰کیلومتر در هفته را پوشش خواهد داد.

http://pvst.ir/70x

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو