skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

فرایند مهاجرت سپه به سامانه یکپارچه بانکی داتین از دی ماه آغاز می‌شود

تحریریه پیوست

۱۱ شهریور ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹

فرایند مهاجرت بانک سپه به سامانه یکپارچه بانکی داتین از دی‌ماه آغاز می‌شود و تکمیل آن ۹ ماه به طول خواهد انجامید.

به گزارش پیوست، این بخش از پیاده‌سازی کربنکینگ بانک سپه طولانی‌ترین بخش از اجرای این پروژه در بانک سپه به شمار می‌آید.

مدیرفناوری اطلاعات بانک سپه در گفت‌وگو با پیوست در خصوص مراحل پیاده‌‌سازی سامانه یکپارچه بانکی امید، گفت: «توجه داشته باشید داده‌های طبقه‌بندی شده در سامانه‌های مختلف بانک سپه طی ۹۰ سال جمع‌آوری شده است و انتقال، یکپارچه‌سازی و پالایش این میزان داده‌‌ فرایند طولانی خواهد بود. از همین روست که مرحله مهاجرت یکی از طولانی‌ترین مراحل پیاده‌سازی کربنکینگ محسوب می‌شود.»

احمد سلمانی آرانی افزود: «مراحل راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه یکپارچه بانکی بانک سپه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته پیش می‌رود. هم‌اکنون مرحله تحلیل شکاف به اتمام رسیده‌است و در مرحله آمورزش و آماده‌سازی محیط عملیات قرار داریم.»

 

او با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته در خصوص زمان اجرای طرح گفت: «آماده‌سازی محیط عملیات برای پیاده‌سازی طرح تقریبا ۸ ماه به‌طول خواهد انجامید.»

پروژه پیاده‌سازی کر داتین در بانک سپه به صورت رسمی از ۲۸ فروردین ماه امسال آغاز شده‌است. طبق قرار داد منعقد شده میان بانک سپه و هلدینگ فناپ پیاده‌سازی سامانه یکپارچه بانکی داتین در شعب بانک سپه در یک دوره زمانی ۱۸ ماهه صورت خواهد گرفت و پس از آن در ۱۸ ماه باقی مانده نیز پشتیبانی از این سرویس آغاز می‌شود.

آرانی در پاسخ به این سوال که در مسیر پیاده‌سازی سامانه یکپارچه بانکی چگونه با بانک‌هایی که قرار است در بانک سپه ادغام شوند همکاری خواهید کرد گفت: «پروسه ادغام یک پروسه دو مرحله کوتاه‌مدت و بلندمدت است.»

او ادامه داد: «پیاده‌سازی کربنکینگ در مرحله بلند مدت قرار می‌گیرد اما در مرحله کوتاه‌مدت قرار شده با ایجاد سامانه‌ای مشترک با عنوان گذرگاه سامانه‌های مختلف هر ۶ بانک به یکدیگر متصل شوند و بیش از ۲۰ خدمت از سوی این ۶ بانک انتخاب شده و به صورت متمرکز از طریق این سامانه واحد به مشتریان بانک‌ها ارائه شود.»

http://pvst.ir/65h

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو