skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

سرنوشت شرکت مخابرات ایران پس از حذف آبونمان چه می شود؟

تحریریه پیوست

۱۹ مهر ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

مجید صدری،مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، در گفتوگو با پیوست، نسبت به حذف آبونمان تلفن ثابت از قبوض این شرکت اعتراض کرد و این اتفاق را موجب زیان حداقل ۷۰۰ میلیاردی شرکت مخابرات ایران میداند. او در این گفتوگو از تلاش مخابرات برای یافتن راهکارهایی به منظور جبران کاهش درآمد این شرکت خبر میدهد و میگوید شاید مجبور شوند دوباره هزینه تلفن ثابت را براساس پالس محاسبه کننداو همچنین میگوید: «۴۵ درصد درآمد شرکت مخابرات ایران از محل تلفن ثابت است و درصورتی که این درآمد کاهش یابد، مخابرات حتی ممکن است برای پرداخت حقوق و دستمزد ۱۲۰ هزار نیروی انسانیاش نیز دچار مشکل شود

در بخش دیگری از این مصاحبه، صدری از برنامههای این شرکت برای توسعه فیبرنوری شهری و افزایش اتصال خانههای به فیبرنوری خبر میدهد و اعلام می‌کند: «این شرکت برنامه دارد تا پایان سال تعداد مشترکان تانوما (فیبرنوری مخابرات ایران) را به ۳۵۰ هزار مشترک افزایش دهدبه گفته صدری هماکنون مصرف روزانه اینترنت در شبکه مخابرات، روزانه ۲۶۰۰ ترابایت است. پابلیک وایفای، یکی دیگری از سرویسهایی است که مدیرعامل شرکت مخابرات بر آن تاکید داد و میگوید تاکنون ۲۰۰ نقطه در کشور به این سرویس مجهز شدهاند و به زودی این نقاط افزایش مییابند.

بخشهایی از این گفتوگو در قالب برنامه پیوستسی ویژه تلکام ۲۰۱۸ منتشر شده بود و اکنون نسخه کامل آن را میتوانید در آپارات ببینید:

http://pvst.ir/5i4

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو