skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

سومین دوره رویداد بازی‌سازی Level Up آغاز شد

تحریریه پیوست

۱۴ مرداد ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۳ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۸ دی ۱۳۹۸

سومین دوره رویداد بازی‌سازی Level up امشب (۱۴ مردادماه) در مراسمی به صورت آنلاین افتتاح شد.
به گزارش پیوست، سومین رویداد بازی‌سازی Level up با همکاری شرکت‌های فن افزار و هیولا و با شعار «وفاداری و نوآوری» آغاز می‌شود. در این رویداد  تیم‌ها در ۷ هفته‌ فرصت دارند یک نمونه آزمایشی از یک بازی بسازند و پس از پایان مهلت زمان اعلام شده، بازی‌های خود را در معرض داوری قرار دهند.

امیر حسین فصیحی، مدیرعامل فن افزار در مراسم افتتاح این رویداد در مورد هدف و رویکرد امسال Level up گفت: «بازی‌های قدیمی همواره خاطره ساز هستند و ایده و گیم‌پلی و طراحی جذابی داشتند. با اینکه امکانات در آن زمان بسیار کم بود اما بازی‌سازان بازی‌های ماندگاری ساختند. پرسش اصلی در رویداد امسال این است که چه چیزی باعث ماندگاری این بازی‌ها می‌شود.»

او ادامه داد:‌ «تیم‌ها در ۷ هفته باید نمونه‌ای از یکی از بازی‌‌های قدیمی پیش از سال ۲۰۰۰ را با وفاداری بر طراحی دوباره‌سازی کنند و ارزش بازی را بشناسند وسپس همراه با نوآوری و خلاقیت چند فیچر به آن بازی اضافه کنند.»

 براساس اظهارات فصیحی دمو بازی باید به صورتی باشد که گیمرها تشخیص دهند که کدام بازی قدیمی را بازی می‌کنند و پس از بازی کردن آن از امکانات جدید اضافه شده به بازی هیجان‌زده شوند.

به گفته مدیرعامل شرکت فن‌افزار پس از پایان مهلت دمو بازی روی پلتفرم هیولا قرار می‌گیرد تا علاوه بر داورها مردم نیز بازی کنند و نظر خود را ارائه دهند.

او در مورد اینکه پس از پایان رویداد سرنوشت بازی‌ها در هیولا چه می‌شود، بیان کرد: «دمو بازی‌ها می‌توانند روی پلتفرم هیولا باقی بمانند؛ اما از منظر حق کپی‌رایت و اینکه بازی کاملی نیست و تنها بخشی از یک بازی است، نمی‌توان آن‌ها را منتشر کرد.»

یاسر ژیان، مدیرفنی شرکت فن‌افزار شریف نیز در مورد مراحل ساخت بازی‌ها توسط تیم‌ها گفت: «در هنگام ثبت نام تیم‌ها باید بازی که قصد ساخت آن را دارند به ما معرفی کنند و دلایل انتخاب بازی و نوآوری که می‌‌خواهند در بازی ایجاد کنند را توضیح دهند. پیش از اول شهریور باید این اطلاعات را برای ما ارسال کنند.»

او ادامه داد: «در مرحله دوم تیم‌ها باید ویدیویی از روند کارشان تهیه کنند و دراین دوره نسخه قابل بازی نیز در دسترس داوران قرار می‌گیرد. پس از اتمام مهلت یعنی تا ۲۹ شهریور نسخه قابل بازی نهایی که قابلیت نشر نسخه آزمایشی روی هیولا وجود داشته باشد، آماده و ارائه شود.»

به گفته ژیان در طول این ۷ هفته تیم‌ها با منتورهای خود در ارتباط هستند و درصورت نیاز با توجه به تخصص مربی از آنها مشاوره و راهنمایی دریافت می‌کنند. 

برای شرکت در این رویداد جوایزی نیز در نظر گرفته شده است. تیم اول بازی‌سازی در levelup برنده ۳۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۰ میلیون و تیم سوم ۵ میلیون تومان جایزه دریافت خواهند کرد.

علاقمندان برای حضور در این رویداد می‌توانند به سایت levelup.fanafzar.com مراجعه کنند.

http://pvst.ir/63p

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو