skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

سهمیه سوخت به کارت بانکی واریز می‌شود

تحریریه پیوست

۳۰ آبان ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۲۱ بهمن ۱۳۹۸

شنیده می‌شود براساس تعاملات انجام شده بین وزارت ارتباطات، وزارت نفت و بانک مرکزی، دولت به این نتیجه رسیده است که به جای صدور مجدد کارت سوخت، از کارت‌های بانکی برای واریز هزینه سهمیه سوخت استفاده شود.

بررسی‌های پیوست نیز نشان می‌دهد که بانک مرکزی از امروز (۳۰ آبان) زیرساخت‌های فنی برای شرایط انطباق دارندگان خودرو و اطلاعات کارت بانکی آنها را فراهم می‌کند.  همچنین شنیده می‌شود که جدا از هزینه‌های بالای صدرو مجدد کارت سوخت که پیشتر وزیر ارتباطات نیز به آن اشاره کرده بود، به دنبال تحریم‌های جدید، دولت برای  تامین بدنه کارت سوخت نیز با مشکل مواجه شده است.

محمد جواد آذری جهرمی روز دوشنبه (۲۸ آبان) و همزمان با سفر رئیس جمهوری به آذربایجان غربی، در شهرستان سلماس از اتصال کارت سوخت به کارت‌های بانکی برای صرفه‌جویی در هزینه صدورت کارت سوخت خبر داده بود. وزیر ارتباطات در این مورد گفته بود:«برای صادر کردن ۱۰ میلیون کارت سوخت باید ۳۳۰ میلیارد تومان‌ هزینه صورت بگیرد و این درحالی است که با استفاده از ظرفیت‌ دولت الکترونیکی و با هماهنگی بین‌ دستگاهی، می‌توان آن را به کارت بانکی متصل کرد تا به جای اینکه مردم در صف بایستند و در پلیس بعلاوه ۱۰ ثبت‌نام کنند که بعد از یک هفته پیستچی کارت سوخت صادر شده را بیاورد و هزینه‌‌ای را پرداخت کنند، با مراجعه به پورتال ملی پخش و پالایش با فشردن سه گزینه، کارت‌ بانکی به کارت سوخت متصل می‌شود.»

پیش از این نیز شرکت شاپرک پیشنهاد داده بود که یارانه سوخت خودروها به کارت بانکی دارنده خودرو واریز شده و از طریق شبکه شتاب، پرداخت وجه سوخت انجام شود.

http://pvst.ir/5kw

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو