skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

رگولاتوری: انتخاب مدیرعامل جدید رایتل فاقد وجاهت است

تحریریه پیوست

۲۴ شهریور ۱۳۹۸

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

رگولاتوری در اطلاعیهای انتخاب مدیرعامل جدید رایتل را خلاف مصوبه اخیر این سازمان در مورد «انتصاب مدیرعامل اپراتورها تنها با مجوز رگولاتوری» اعلام کرده است. به گزاری پیوست، رگولاتوری این انتخاب در اپراتور سوم تلفن همراه، بدون مجوز این سازمان را فاقد وجاهت دانسته است.

در این اطلاعیه که بر سایت رگولاتوری قرار گرفته آمده است که براساس پروانههای صادر شده از سوی رگولاتوری، مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی برای تمامی دارندگان پروانه لازم الاجراست و این موضوع در پروانه رایتل نیز با صراحت قید شده است.

در این اطلاعیه اعلام شده که مصوبه «الزامات احراز صلاحیت حرفهای مدیران و دارندگان پروانه در حوزه ICT» به اپراتور مذکور ابلاغ و برای اپراتور درباره انتصاب مدیرعامل جدید نیز لازم الاجراست.

همچنین در این اطلاعیه تاکید شده که علیرغم ادعای انتصاب مدیرعامل جدید از دو شهریور ماه، تمامی مکاتبات اپراتور رایتل با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از ابتدای شهریور تاکنون با امضای سرپرست این اپراتور انجام شده است.

در بخش دیگر از این اطلاعیه آمده است: «بر اساس مصوبه کمیسیون  هرگونه انتصاب قبلی در خصوص مدیرعامل و اعضای هیات مدیره که در روزنامه رسمی ثبت شده باشد مشمول مصوبه اخیر کمیسیون نیست که این موضوع در خصوص مدیرعامل جدید محقق نشده استبا توجه به این توضیحات رگولاتوری انتصاب مدیرعامل رایتل را فاقد وجاهت دانسته و تاکید کرده که اقدامات و تصمیمات مدیرعامل جدید رایتل مورد قبول رگولاتوری نخواهد بود.

رگولاتوری در این اطلاعیه یادآور شده که در صورت اصرار شرکت مذکور برای انتصاب «مینا مهرنوش» لازم است تا مشخصات و سابقه کاری ایشان برای رگولاتوری ارسال شود تا مراحل بررسی صلاحیت حرفه ای ایشان بر اساس مصوبه کمیسیون صورت پذیرد .

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی امروز ( ۲۴ شهریور) در گفتوگو با خبرگزاری ایرنا خبر از تصویب مصوبهای را داد که با تصویب در کمیسیون این سازمان از این پس  انتصاب مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، قائممقام و مدیر فنی اپراتورها مشروط به تأیید رگولاتوری خواهد بود. حسین فلاح جوشقانی در این گفتوگو تاکید کرده بود که این مصوبهای از ٢۴ شهریورماه برای تمامی اپراتورهای ارتباطی با بیش از ۵٠٠ هزار کاربر لازمالاجرا خواهد بود. تنها چند ساعت پس از این خبر اما رایتل اعلام کرد که «مینا مهرنوش» با مصوبه هیات مدیره این شرکت در تاریخ دوم شهریور ماه سال جاری به عنوان مدیرعامل انتخاب و منصوب شده است.

http://pvst.ir/66h

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو