skip to Main Content
محتوای اختصاصی کاربران ویژهورود به سایت

فراموشی رمز عبور

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ عضو شوید

ثبت نام سایت

با شبکه های اجتماعی وارد شوید

عضو نیستید؟ وارد شوید

فراموشی رمز عبور

وارد شوید یا عضو شوید

جشنواره نوروزی آنر

اخبار

تحریریه پیوست

سامانه نرم‌افزاری بومی ارتباط صنعت و دانشگاه رونمایی شد

تحریریه پیوست

۱۲ آذر ۱۳۹۷

زمان مطالعه : ۲ دقیقه

تاریخ به‌روزرسانی: ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

هلدینگ «ایران‌ تلنت» از سامانه نرم‌افزاری بومی ارتباط صنعت و دانشگاه (talent coach) با هدف اشتغالزایی برای جوانان نخبه رونمایی کرد. به گزارش پیوست آسیه حاتمی، مدیرعامل هلدینگ ایران تلنت، در مراسم رونمایی از این سامانه با اشاره به آمار ۱۲ میلیون نفری فارغ التحصیلان کشور، درباره نقش سامانه talent coach در اشتغالزایی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اعلام کرد: «هلدینگ ایران تلنت با سابقه ۱۶ ساله خود و ارتباطش با بیش از ۶هزار شرکت، حل معضل اشتغال فارغ التحصیلان را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند. به همین منظور سامانه بومی talentcoach.ir  را در کنار ایران تلنت راه‌اندازی کرده‌‌ایم.»

حاتمی با یادآوری اینکه نرخ بیکاران فارغ‌التحصیل دانشگاهی ۱۱ درصد و نرخ بیکاران بدون تحصیل ۴ درصد است درباره وضعیت اشتغال جوانان ابراز نگرانی کرد و افزود: «این آمارها نگران کننده است. چون کشور روی تحصیل گروهی از افراد سرمایه‌گذاری کرده است اما آنها به سختی وارد بازار کار می‌شوند.»

براساس اظهارات مدیرعامل هلدینگ ایران تلنت، تور داخلی شرکت‌ها، گپ‌ و گفت با مدیران، فرصت‌های کارآموزی و نمایشگاه آنلاین کار، ابزارهای سامانه talent coach هستند و تاکنون دانشگاههای علامه طباطبایی، تهران و امیرکبیر به این سامانه متصل شده‌اند.

حاتمی با اعلام اینکه اپلیکیشن talent coach روی تمامی اپ‌استورهای موبایلی به صورت رایگان قابل دریافت خواهد بود، درباره مزیت‌های این سامانه گفت: «پر کردن خلا موجود بین صنعت و دانشگاه، آشنایی دانشجویان با فضای شرکت‌ها و انواع مشاغل، افزایش مهارت‌های کاربردی در دانشجویان، ورود دانش و تکنولوژی به شرکت‌ها، صنایع، کاربردی شدن پروژه‌های دانشگاهی و اثربخشی در توسعه کشور مهمترین مزیت‌های استفاده از پلتفرم ارتباط صنعت و دانشگاه است.»

http://pvst.ir/5lz

0 نظر

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

برای بوکمارک این نوشته
Back To Top
جستجو